Ja, later thuis komen omdat zo'n gast met zijn slome barrel niet kan inhalen. Zou het em ook lekker zelf uit laten zoeken als ik het zag gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat me echter verbaasde, is dat echt NIEMAND van de overige weggebruikers bleef staan,
of stopte om te helpen. Ik bedoel, het wat echt een uiterst heftig uitziend (wel eenzijdig, maar toch)
ongeluk dat daar gebeurde, en toch reden de mensen gewoon door alsof er niets aan de hand was.
Ik kreeg nauwelijks de ruimte om de weg oversteken om bij die gastjes te komen.
Echt onbegrijpelijk, voor hetzelfde geld ligt er iemand te sterven ofzo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik dat filmpje zo bejkijk O_v....
die Corrado staat achterstevoren?
Wtf waarom 112 bellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa_vertelt:
Na 112 te hebben gebeld,
Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wtf waarom 112 bellenhij was toch niet erg gewond.
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zag van een afstand die gozer lopen met zwaar bebloed hoofd,
weet ik veel dat het alleen schrammen/sneetjes zijn.. Heb ze, toen ik zag dat
het niets ernstigs was, ook meteen vertelt dat het schrammen/sneetjes waren.
Is toch niet zo raar?
270 Nm orgineel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef BolleSmurf het volgende:
Chipped jah...Das vals spelen. Hoeveel koppel zonder chip ? Wel een verhaal overigens
No problemquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ooh oke ik dacht dat je 112 had gebeld nadat je wist dat ze toch niets ergs hadden. Tuurlijk moeten ze wel de politie bellen maar dan het nummer als er geen spoed is.
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn geredenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef SnowBite het volgende:
Jeetje, die gast heeft nog verdomd geluk dat ie niet frontaal tegen een andere wagen of een boom is geknald.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een paar fietsers van een jaar of 14 aan popcorn gereden
Als je m echt kwijt bent denk je idd alleen maar "OMG laat er niemand anders last van hebben"quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Roffa-el het volgende:
[..]
ik moest lachen
volgens mij sta je echt doodsangsten uit, als je met 130 richting weiland gaan vliegend over slootjes .. ik denk dat hij vanaf nu wel zn gordel gaat dragen, dus je hebt hem een goed lesje geleerd![]()
Lekkere vergelijk ook, een Sportwagen GTA heeft 250 pkquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Die vergelijking snap ik niet helemaal..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef Pascal86 het volgende:
Damn, die renault is snel, en ik dacht dat die sportwagon gta snel was
Iets?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Pascal86 het volgende:
[afbeelding]
dat is een v6 3.2 en gaat nog maar iets sneller dan dat ding van jou.
Buurman heeft zo'n ding en zit iets onder 8 seconden aan de 100.
Misschien heeft hij geen auto en/of rijbewijs..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef yup het volgende:
[..]
Iets?
DIK eronder, 0-100 doet zo een ding in 6.3 seconden en dat is echt fokking snel.
Zelfs een 535d krijgt het heel moeilijk tegen zo een ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |