Hmm, als hij dat nou fijn vindt, wat maakt dat dan uit? Ben je bang dat je het moet gaan betalen? Fout, want jij zit lekker in de VS, maar toch overal over klagen... goed bezigquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat jij sowieso niet overtuigd kan worden van het feit dat je met drugs je lichaam naar de knoppen helpt, en hoe fatsoenlijk de argumenten ook mogen zijn, jij snuift gewoon weer een lijntje!
En dan over een paar jaar een topic zoals deze openen natuurlijk....
Je geheugen verbeteren/conditioneren/stimuleren (hulp nodig)
Wat versta jij onder harddrugs? De grens tussen soft- en harddrugs is redelijk arbitrair gekozen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:01 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik vind mensen die harddrugs gebruiken gewoon standaard kansloos.![]()
ah daar komen de fatsoenlijke argumentenquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:01 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik vind mensen die harddrugs gebruiken gewoon standaard kansloos.![]()
Softdrugs: XTC, paddo's, wiet en hasj.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat versta jij onder harddrugs? De grens tussen soft- en harddrugs is redelijk arbitrair gekozen.
Ik heb ook nog nooit iemand doodgeschoten, nog nooit een oud omatje aangerand, en zelfs nog nooit een klein kind verkracht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef NZYM het volgende:
Mensen die anti-drugs zijn terwijl ze zelf nog nooit hebbe gedaan...
Hmmmm... ja het is in ieder geval een betere indeling dan die nu door de overheid wordt gehanteerd. Maar ik vind wiet soms ook een harddrug als je kijkt naar het gehalte aan THC. En als je coke met mate en beheersing gebruikt vind ik het effect echt minder heftig en schadelijk dan XTC of wiet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:05 schreef EricG het volgende:
[..]
Softdrugs: XTC, paddo's, wiet en hasj.
Harddrugs de rest, maar met name heroïne en cocaïne.
Redelijk? Behoorlijk arbitrair, om niet te zeggen totaal uit de lucht gegrepen. Er staan middelen als harddrugs te boek die geen gezondheidsschade opleveren en niet verslavend zijn. Omgekeerd staan er zaken als softdrugs bekend terwijl iedereen weet dat ze verslavend en schadelijk zijn. De scheidslijn is de uitkomst van een heleboel politieke spelletjes, niets meer of minder.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat versta jij onder harddrugs? De grens tussen soft- en harddrugs is redelijk arbitrair gekozen.
Dat is echt niet moeilijk hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:07 schreef teamlead het volgende:
het verbazingwekkendste aan druggebruik vind ik dat mensen een dealer weten te vinden![]()
Meestal kom je via via in contact met een dealer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:07 schreef teamlead het volgende:
het verbazingwekkendste aan druggebruik vind ik dat mensen een dealer weten te vinden![]()
Met het gebruiken van drugs doe je anderen geen schade, dus daar gaat jouw redenering helemaal mank.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:07 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand doodgeschoten, nog nooit een oud omatje aangerand, en zelfs nog nooit een klein kind verkracht.
Misschien een goed idee om dat toch maar eens te gaan doen dan, anders kan ik daar natuurlijk nooit een goed oordeel over geven.![]()
crack en heroine komen niet voor in soft gebruik bij mijn weten. Ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hmmmm... ja het is in ieder geval een betere indeling dan die nu door de overheid wordt gehanteerd. Maar ik vind wiet soms ook een harddrug als je kijkt naar het gehalte aan THC. En als je coke met mate en beheersing gebruikt vind ik het effect echt minder heftig en schadelijk dan XTC of wiet.
Mijn inziens heb je geen hard- of softdrugs, enkel hard of soft gebruik..
Klopt, crack en heroine zijn ook echt gevaarlijke middelen die zelfs experimentele recreatieve gebruikers links laten liggen want dat is echt gevaarlijk terrein. Recreatief gebruik van heroine is wel mogelijk maar wel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
crack en heroine komen niet voor in soft gebruik bij mijn weten. Ik kan me vergissen natuurlijk.
als ik al de neiging zou hebben om drugs te gebruiken (buiten een joint), zou ik werkelijk geen idee hebben hoe ik er aan zou moeten komen. En nu wil ik best geloven dat gebruik van XTC en Coke in het uitgaansleven heel normaal is, maar ik zie het niet...quote:
punt blijft dat je niet alles geprobeerd hoeft te hebben om er een mening over te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Stupide het volgende:
[..]
Met het gebruiken van drugs doe je anderen geen schade, dus daar gaat jouw redenering helemaal mank.![]()
De meeste mensen krijgen hun eerste pilletje, hun eerste snuifje van vrienden die al connecties hebben. Dus je moet wel vrienden hebben met dat soort connecties. Willekeurig op een feest of op straat iets willen regelen is overigens niet aan te raden i.v.m. kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik al de neiging zou hebben om drugs te gebruiken (buiten een joint), zou ik werkelijk geen idee hebben hoe ik er aan zou moeten komen. En nu wil ik best geloven dat gebruik van XTC en Coke in het uitgaansleven heel normaal is, maar ik zie het niet...
Je kent toch wel een paar VMBO'ers? Vraag gewoon aan hun en die hebben vast wel een of ander vriendje dat het verkoopt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik al de neiging zou hebben om drugs te gebruiken (buiten een joint), zou ik werkelijk geen idee hebben hoe ik er aan zou moeten komen. En nu wil ik best geloven dat gebruik van XTC en Coke in het uitgaansleven heel normaal is, maar ik zie het niet...
Dat is niet helemaal waar. Door cokegebruik houd je wel de kinderarbeid in stand in Zuid-Amerikaanse landen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Stupide het volgende:
[..]
Met het gebruiken van drugs doe je anderen geen schade, dus daar gaat jouw redenering helemaal mank.![]()
ik ken geen vmbo-ers.. daar gaat het mis dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:14 schreef EricG het volgende:
[..]
Je kent toch wel een paar VMBO'ers? Vraag gewoon aan hun en die hebben vast wel een of ander vriendje dat het verkoopt.
mja dat doe je ook als je op nikes looptquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Door cokegebruik houd je wel de kinderarbeid in stand in Zuid-Amerikaanse landen.
Maar goed, dat heb je ook als je kleding bij de H&M koopt..
Wat heeft het feit dat ik in de VS woon in hemelsnaam te maken met mijn klacht over drugsgebruik?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Hmm, als hij dat nou fijn vindt, wat maakt dat dan uit? Ben je bang dat je het moet gaan betalen? Fout, want jij zit lekker in de VS, maar toch overal over klagen... goed bezig
nou was ik het toch al niet van plan om te proberen, maar als ik die neiging al zou vertonen lijkt het me voor de hand liggen om een betrouwbare bron te zoeken iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen hun eerste pilletje, hun eerste snuifje van vrienden die al connecties hebben. Dus je moet wel vrienden hebben met dat soort connecties. Willekeurig op een feest of op straat iets willen regelen is overigens niet aan te raden i.v.m. kwaliteit.
Dat doe ik dan weer niet. Dus bij mij blijft het bij coke en de H&M.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja dat doe je ook als je op nikes loopt
Geen nikesquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet. Dus bij mij blijft het bij coke en de H&M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |