Ik zie het niet als een plicht maar iets dat wij graag wilden (sterker nog voor mijn 16de zei ik altijd dat ik nooit kinderen wou). En ik ben gelukkig niet christenlijk, ik geloof in geen enkele God of ander almachtig wezen. Geef mij maar de evolutie theorie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:14 schreef DeX090 het volgende:
MLPValley, je komt behoorlijk op mij over als een christelijk persoon. Klopt dit? Ik heb ook het idee dat je kinderen krijgen meer als plicht zag/ziet. Dat is doorgaans iets wat ik associëer met gelovigen.
Ben gewoon benieuwd, het komt inderdaad niet vaak voor dat 18-jarigen zich staande houden als moeder. Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken. Gelukkig ben ik een man, dus hoef ik me over het moederschap niet zo'n zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:19 schreef BobbyB het volgende:
"Vroeger" was het heel normaal als je op die leeftijd kinderen had hoor. De 1 gaat voor carriere en de ander voor kinderen, wat precies is daar mis mee?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Van vierendelen keek toen ook niemand op.
Maar wel christelijk opgevoed anders schreef je God niet met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een plicht maar iets dat wij graag wilden (sterker nog voor mijn 16de zei ik altijd dat ik nooit kinderen wou). En ik ben gelukkig niet christenlijk, ik geloof in geen enkele God of ander almachtig wezen. Geef mij maar de evolutie theorie.
En toen was je 16, kwam een man tegen die een jaartje of 10 ouder was, en wilde je opeens 1 kind?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een plicht maar iets dat wij graag wilden (sterker nog voor mijn 16de zei ik altijd dat ik nooit kinderen wou).
Ik ontmoette hem met 17 en hij is 7 jaar ouder. Wij hebben gekozen voor een kind toen in 18,5 was. 1,5 jaar later dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En toen was je 16, kwam een man tegen die een jaartje of 10 ouder was, en wilde je opeens 1 kind?
Bijzonder.
Sterker nog, het kan gewoon allebei. Alleen mensen die of nog geen kinderen hebben en dus niet weten waar ze het over hebben of ouderwetse mensen vinden dat het leven ophoudt zodra je kinderen hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:19 schreef BobbyB het volgende:
"Vroeger" was het heel normaal als je op die leeftijd kinderen had hoor. De 1 gaat voor carriere en de ander voor kinderen, wat precies is daar mis mee?
Al wachtend totdat een puicke jongeman hen aanspreekt ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef HuHu het volgende:
Nog nooit gehoort van meisjes die op kleine kinderen passen om zo wat geld te verdienen en dus met dit mooie weer lekker met het oppaskindje buiten gaan lopen?
"Heey... ben je aan 't oppassen?"quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Al wachtend totdat een puicke jongeman hen aanspreekt ...
maar dat had onze TS niet door
Domme TS.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Al wachtend totdat een puicke jongeman hen aanspreekt ...
maar dat had onze TS niet door
Ook nog fout in die context.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar wel christelijk opgevoed anders schreef je God niet met een hoofdletter.![]()
je loopt egt de hele tijd te verkondigen dat je het oh zo goed hebt, dat het allemaal wel kan en lukt en dat je op je 18e een geweldige moeder bent/kunt zijn, nou wees een goeie moeder en geef discussies als dit op, als je verstandig bent zie je in dat discussies als deze gewoon zoiezo kansloos op internet zijn. Je doet alleen maar jezelf ermee kwaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:11 schreef MLPValley het volgende:
Wij hebben een 5 kamer woning, met grote voor en achtertuin. Ik heb een baan, heb wel gestudeerd. Mijn man is nu Verftechnicus, maar studeert momenteel IT PHP Masterclass(VWO niveau). Die hij binnenkort afrond.
Zeezichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef Patch het volgende:
Ik ga maar weer eens even kijken of het licht brandt op de Steenweg...
Ik wed graag op een paard, en heb m'n geld al ingezet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Domme TS.
Met een beetje geluk namen die dames voor een keertje ook genoegen met een wat slungelige bleke minderpuike jongeman, en had hij nu met zoeen geile lekkere meid met een goed figuur in bed kunnen liggen.![]()
![]()
En zo is het!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:48 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Domme TS.
Met een beetje geluk namen die dames voor een keertje ook genoegen met een wat slungelige bleke minderpuike jongeman, en had hij nu met zoeen geile lekkere meid met een goed figuur in bed kunnen liggen.![]()
![]()
Ja, alsof ze daar zelf niet zijn achtergekomen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef Qunak het volgende:
een fucking kinderwagen!
Ik kom net terug uit Helmond waarvan ik onverricht ter zake terugkeerde na een speurtocht naar leuke werkkleding. In de stad was een groot aantal jonge meiden aanwezig met een goed figuur. Ik heb mijn ogen dan ook volop de kost gegeven. Wat me de wenkbrauwen deed fronzen was het aantal jonge meiden in het bijzijn van een kinderwagen. Ze waren hooguit Goddomme 18! Meer zou ik ze niet geven! Hoe stom kun je zijn om op die leeftijd al een kind te kleien!?
Klacht: Jonge meiden met een leuk uiterlijk die hun toekomst verkloten.
bijna iedreen is op zn 18 nog te kk dom en onervaren, als je een kind hebt gaat al je fucking tijd naar je fucking kind, snappieji?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:40 schreef mrdjey het volgende:
heb je dan geen toekomst met een kind?
kk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
bijna iedreen is op zn 18 nog te kk dom en onervaren, als je een kind hebt gaat al je fucking tijd naar je fucking kind, snappieji?!
Mensen die helemaal geen kinderen willen vaak ook hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Sterker nog, het kan gewoon allebei. Alleen mensen die of nog geen kinderen hebben en dus niet weten waar ze het over hebben of ouderwetse mensen vinden dat het leven ophoudt zodra je kinderen hebt.
Bijstandsmoeders van Don & Adquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef MadMarco het volgende:
De negersletjes van nu zijn de bijstandmoeders van later.
Het gaat hier om Helmondquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef HuHu het volgende:
Nog nooit gehoort van meisjes die op kleine kinderen passen om zo wat geld te verdienen en dus met dit mooie weer lekker met het oppaskindje buiten gaan lopen?
Mag jij al alleen op internet van je moeder? Hup.... terug naar je blokkendoos!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
bijna iedreen is op zn 18 nog te kk dom en onervaren, als je een kind hebt gaat al je fucking tijd naar je fucking kind, snappieji?!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen is sowieso het einde van je leven.
Ohnoes it's te kl00nquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
een vriendin van mij heeft ook net een kindje en die's kei lief (de vriendin) dus geen foute woorden erover!!!
MOKKA baby'squote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |