gewoon muziekje op en gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:00 schreef Plukie86 het volgende:
Is dat niet heel saai, in de garage trainen? Ik heb zo'n ministepper, maar die gebruik ik alleen als er iets leuks op tv is zodat ik wat heb om naar te kijken, anders hou ik het nog geen 10 minuten vol. Soms zoek ik iets leuks op uitzending gemist.nl om naar te kijken.
Hoe doe jij dat?
Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
en een ministepper is sowieso een heel ander verhaal
ik zou er nog geen eens aan beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...
Workout is een groot woordquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
ik zou er nog geen eens aan beginnen
het is gewoon zo'n nutteloze workout
Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef bubbub het volgende:
[afbeelding]
Zit ik zo een beetje goed?
Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog)
Iemand?
Ik wil rond de 1700/1800 eindigen...
Gooi er meer fruit bijquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef bubbub het volgende:
[afbeelding]
Zit ik zo een beetje goed?
Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog)
Iemand?
Ik wil rond de 1700/1800 eindigen...
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Als je een week lang 4 keer 40 minuten loopt (zoals ik gedaan heb, atm is het even wat minder) en vervolgens op de stepper gaat staan, merk je pas wat een nutteloos k*tding zo'n stepper is. Je kunt net zo goed niks doen
.
Daar kwam ik achteraf ook achterquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)
wat voor sport doe je normaal dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind sporten ook enorm leuk, maar gewoon in een garage is gewoon saai. Ik heb bij mijn ouders een racefiets, en als ik daar op fietste deed ik zo 40km. Als ik diezelfde racefiets op de tacx zette, kwam ik in de garage nooit verder dan een halfuurtje.
En ik weet best dan een stepper niet een ideale workout is, maar ik gebruik hem wel regelmatig. Op sommige dagen kom ik niet aan sporten toe, en dan is het toch lekker om 45 minuten of een uurtje op dat ding te staan. OK, die calorieteller geloof ik ook niet, maar als het nutteloze workout is, hoe verklaren jullie dan dat ik er toch moet op wordt? Beter dan niks toch?
moet er wel bij zeggen dat onze garage er meer uit ziet als een speel/woonkamer hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Sylvana het volgende:
Sporten in de garage lijkt mij ook niks, of er moet daar ook een tv staanEn het enige apparaat dat ik zal gebruiken is de crosstrainer, rest vind ik niet leuk genoeg om thuis te doen, vind ik zat om in de sportschool te doen. Maar bleh, door jullie gepraat heb ik wel vet zin gekregen om te sporten, maar moet nog tot juni wachten
Loop nu wel zonder krukken, maar dat kan ik ook nog maar kleine stukjes, anders krijg ik weer last van mn hamstring. Over 2 weken mag ik rustig aan gaan beginnen met fietsen, maar dat zal ook in het begin nog niet echt ver worden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |