abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48407635
Ik vind Dr. Phil eigenlijk best wel goed, hij zegt meestal precies wat de mensen in zijn programma moeten horen. En dat is niet altijd het meest logische. Ik vind 'm wel tof
Ik heb hem inderdaad ook nooit over bidden gehoord hoor...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:26:56 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48407728
Nou, Maarten heeft dus duidelijk nog nooit naar dr. Phil gekeken . Sinds zijn bemoeienis met de verdwijning van Natalee Holloway moet ik hem niet meer (wat zat die man af te geven op Nederland, zeg ) en hij doet me denken aan iemand die ik niet mag , maar ik heb hem nog nooit het advies zien geven dat je voor iets moet bidden, zoals Lienekien al zegt. En hij zegt idd ook vaak goede dingen. Soms vind ik hem wat ongenuanceerd, maar over het algemeen...

En als we het dan over talkshows hebben... ik vind Tyra Banks pas een verschrikkelijke host. Ze staat niet onbevangen tegenover haar gasten. Maar daar open ik maar een apart topic voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_48407806
Van de frontpage:
Voor alle vrouwen die bij het passen van een spijkerbroek verrukt roepen "Gelukkig, nog steeds maatje 36!" is er nu slecht nieuws. Uit onderzoek van de Britse krant 'The Sunday Times' is gebleken dat de meeste spijkerbroeken groter zijn dan de maat aangeeft. De fabrikanten hebben de maten de afgelopen jaren aangepast aan de letterlijk groter wordende klantenkring.

De dames zijn maar wat blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek in feite al groter is dan een maatje veertig. Vooral de merken Gap, Zara, H&M en French Connection maken de wereld voor de vrouw wat rooskleuriger. Deze praktijk van onjuiste maten is overgewaaid uit de Verenigde Staten. Daar wordt dit al veel langer gedaan.

Dit vermoeden had ik al eerder.. jullie ook? Op m'n zwaarst kocht ik namelijk een spijkerbroek maat 30 van hetzelfde merk waar ik me 3 jaar en 8 kilo eerder met moeite in een 31 wist te wurmen...
Nu zijn ze beiden te groot
Maar er is ook slecht nieuws.... ik dacht, ik probeer gewoon of ik nu wel discipline heb, en ik heb gisteravond een pak koekjes gekocht...
en die is nu dus op.
Dat doe ik dus echt niet meer!!
Het mooi kotsende meisje.
pi_48407844
Nee ok, misschien overdrijf ik iets, maar alles wat hij doet is volgens de amerikaans christelijke moraal, waar ik nogal wat vraagtekens bij heb... heb je die aflevering dan gezien waar hij iemand uitnodigt van een of andere online video's, en dan zegt 'ik vind dit te erg, ik wil niet met je praten', dat was echt te triest voor woorden

Maar goed, er is vast ergens een Dr. Phil topic Ik moet nu aan de studie anyway

owja, en Tyra Banks is nog erger
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48409027
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:00 schreef Plukie86 het volgende:
Is dat niet heel saai, in de garage trainen? Ik heb zo'n ministepper, maar die gebruik ik alleen als er iets leuks op tv is zodat ik wat heb om naar te kijken, anders hou ik het nog geen 10 minuten vol. Soms zoek ik iets leuks op uitzending gemist.nl om naar te kijken.
Hoe doe jij dat?
gewoon muziekje op en gaan
maar ik vind sporten ook leuk dus is het misschien makkelijker voor mij
en de discipline weer he
en een ministepper is sowieso een heel ander verhaal

vrijdag word de roeitrainer gebracht
en ik heb mijn oude skates weer gevonden

[ Bericht 4% gewijzigd door Miss_S op 17-04-2007 10:24:24 ]
pi_48409667
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
en een ministepper is sowieso een heel ander verhaal
Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48409787
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, ik vind een ministepper maar saai. Zou ik ook niet lang volhouden...
ik zou er nog geen eens aan beginnen
het is gewoon zo'n nutteloze workout
pi_48410071
http://www.vandewaartinternational.com/Eetmeter.rar

Als je wil weten of je genoeg vitamines en mineralen binnen krijgt is dit best een goed programmaatje.
Er zijn hier natuurlijk wel wat sceptici van het voedingscentrum aanwezig, maar dit programma geeft een neutraal overzicht over je hoeveelheid voedingsstoffen en geeft ook neutrale aanbevelingen voor verbetering.
Het enige nadeel is dat het slechts per dag bekeken kan worden, en niet over een langere periode.
Zelf vind ik het wel handig, zo kwam ik er achter dat ik toch wel vaak laag in m'n ijzerinname zit, zo kan ik er wat aan doen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_48410082
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
ik zou er nog geen eens aan beginnen
het is gewoon zo'n nutteloze workout
Workout is een groot woord
Ik ga nog liever lopen
pi_48410310
lopen is ook veel beter
pi_48410380
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef bubbub het volgende:
[afbeelding]

Zit ik zo een beetje goed?

Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog )

Iemand?

Ik wil rond de 1700/1800 eindigen...
Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:24 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48410513
Als je een week lang 4 keer 40 minuten loopt (zoals ik gedaan heb, atm is het even wat minder ) en vervolgens op de stepper gaat staan, merk je pas wat een nutteloos k*tding zo'n stepper is. Je kunt net zo goed niks doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48410527
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef bubbub het volgende:
[afbeelding]

Zit ik zo een beetje goed?

Ik weet dat ik meer caloriën in moet nemen, over de dag... alleen kan ik er zo niets bijverzinnen. (Avondeten moet nog )

Iemand?

Ik wil rond de 1700/1800 eindigen...
Gooi er meer fruit bij
pi_48410623
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Als je een week lang 4 keer 40 minuten loopt (zoals ik gedaan heb, atm is het even wat minder ) en vervolgens op de stepper gaat staan, merk je pas wat een nutteloos k*tding zo'n stepper is. Je kunt net zo goed niks doen .
precies

trouwens de stepper die ik heb is wel heel anders dan zo'n mini stepper
die ik heb gaat ook echt meer om krachtraining en geen cardio
pi_48411408
Ik vind sporten ook enorm leuk, maar gewoon in een garage is gewoon saai. Ik heb bij mijn ouders een racefiets, en als ik daar op fietste deed ik zo 40km. Als ik diezelfde racefiets op de tacx zette, kwam ik in de garage nooit verder dan een halfuurtje.

En ik weet best dan een stepper niet een ideale workout is, maar ik gebruik hem wel regelmatig. Op sommige dagen kom ik niet aan sporten toe, en dan is het toch lekker om 45 minuten of een uurtje op dat ding te staan. OK, die calorieteller geloof ik ook niet, maar als het nutteloze workout is, hoe verklaren jullie dan dat ik er toch moet op wordt? Beter dan niks toch?
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:37:54 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48411776
Als ik zou fietsen op een hometrainer zou ik sneller geneigd zijn af te haken. Als je echt buiten fietst, kun je niet zo snel stoppen, want je moet ook nog terug . Bovendien heb ik een bepaald aantal km (minimaal 30) in m'n hoofd zitten wat ik beslist wil halen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:38:55 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48411809
Oh ja, ananas .

Ik dacht even dat 'ie niet helemaal rijp was, want ik kreeg hem een beetje moeilijk door de helft ("uhoh, daar gaat m'n reputatie als ananaswhisperer!" ), maar hij is erg lekker .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:27:45 #243
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48415671
3 kg
The girl that lost her mind
pi_48417192
Plukie86, dat is goed nieuws zeg, dat je eindelijk onder de 65 kg zit

En Zeeltje gaat ook al zo lekketr met 3 kg eraf

Ik eet met dit warme weer ook veel te weinig hoor, gisteren 2 sneen brood met smeerkaas gegeten, 2 raketjes en Risotto, maar kwam niet alleen door het warme weer, maar ook omdat ik zowat de hele dag in de trein en op school zat.

Ben nog wel steeds onder de 55 kg nu, 54.8 gaf hij aan

Sporten in de garage lijkt mij ook niks, of er moet daar ook een tv staan En het enige apparaat dat ik zal gebruiken is de crosstrainer, rest vind ik niet leuk genoeg om thuis te doen, vind ik zat om in de sportschool te doen. Maar bleh, door jullie gepraat heb ik wel vet zin gekregen om te sporten, maar moet nog tot juni wachten Loop nu wel zonder krukken, maar dat kan ik ook nog maar kleine stukjes, anders krijg ik weer last van mn hamstring. Over 2 weken mag ik rustig aan gaan beginnen met fietsen, maar dat zal ook in het begin nog niet echt ver worden ofzo.
pi_48417927
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef voodoolady het volgende:

[..]

Je berekening klopt niet 190+60= 250 en niet 150 (als ik je schema goed begrepen heb)
Daar kwam ik achteraf ook achter

Maar op de kruidkoek na + wat meer fruit zou ie opzich goed moeten zijn?

Avondeten moet er natuurlijk nog bij op, maar dat verschilt per dag natuurlijk
pi_48420673
Ik sta hier weliswaar niet in het lijstje, maar ik lees enthousiast mee, en ik moet toch even iets kwijt.. Ik stond net bij een apotheek voor de grap op een grote, officiele doktersweegschaal.. Geeft die me toch even zés kilo minder aan dan mijn weegschaal thuis!
Nu heb ik thuis ook wel een heel gammele, goedkope prutweegschaal, maar zes kilo is - zeker wanneer je rond de zestig weegt - toch ineens wel aardig wat! Ik overweeg een chocoladetaart te bakken ter viering! Maar dat is vast geen goed idee. Haal ik straks mijn eigen weegschaal weer in..

O, en wie op een lollige manier wil sporten.. Hooping/hoepelen! Ik raad de aanschaf van een grote-mensen-hoepel ten zeerste aan. Zweten en spierpijn op de juiste plekken gegarandeerd, en je raakt er ook nog eens mooi van in balans. Een hoepel kost maar een fractie van wat allerlei apparaten kosten, en dit is wél hartstikke leuk om te doen in de garage! Zeker met een muziekje erbij!
pi_48429936
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind sporten ook enorm leuk, maar gewoon in een garage is gewoon saai. Ik heb bij mijn ouders een racefiets, en als ik daar op fietste deed ik zo 40km. Als ik diezelfde racefiets op de tacx zette, kwam ik in de garage nooit verder dan een halfuurtje.

En ik weet best dan een stepper niet een ideale workout is, maar ik gebruik hem wel regelmatig. Op sommige dagen kom ik niet aan sporten toe, en dan is het toch lekker om 45 minuten of een uurtje op dat ding te staan. OK, die calorieteller geloof ik ook niet, maar als het nutteloze workout is, hoe verklaren jullie dan dat ik er toch moet op wordt? Beter dan niks toch?
wat voor sport doe je normaal dan?

ik vind sportscholen irritant omdat er zoveel mensen zitten omdat het gezellig is en willen kletsen
ik wil gewoon sporten en als je het goed doet kan je niet kletsen

trouwens de kinderen op mijn stage waren erg aardig
ik vroeg een 4jarig meisje hoe oud ze dacht dat ik was.....................38
pi_48430746
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef Sylvana het volgende:

Sporten in de garage lijkt mij ook niks, of er moet daar ook een tv staan En het enige apparaat dat ik zal gebruiken is de crosstrainer, rest vind ik niet leuk genoeg om thuis te doen, vind ik zat om in de sportschool te doen. Maar bleh, door jullie gepraat heb ik wel vet zin gekregen om te sporten, maar moet nog tot juni wachten Loop nu wel zonder krukken, maar dat kan ik ook nog maar kleine stukjes, anders krijg ik weer last van mn hamstring. Over 2 weken mag ik rustig aan gaan beginnen met fietsen, maar dat zal ook in het begin nog niet echt ver worden ofzo.
moet er wel bij zeggen dat onze garage er meer uit ziet als een speel/woonkamer hoor
we hebben het wel eerst geschilderd en schilderijtjes enzo opgehangen
pi_48433755
hey allemaal, ff tijdje niet gepost qua gewicht is er geen verandering, merk wel dat mn spieren flink aan het groeien zijn. Ik kan sowieso ook de gewichten elke week iets zwaarder maken. Cardio is het wat minder.. hier en daar een RPM lesje, maar daar houd het ook mee op. Vanavond wel weer hard gelopen dus dat was weer ff lekker

Weet iemand hier iets over shakes? Proteïne shakes enzo.. heb hier en daar wat dingetjes erover gehoord en mijn pa heeft die poeders in de kast staan. Alleen ik weet zeker dat ik van hem krijg te horen: Probeer het gewoon joh, kan geen kwaad...
Alleen ik win liever eerst wat informatie in.. in Lifestyle ook al gezocht naar een fitness/bodybuild topic maar misschien overheen gekeken? Wie weet iets?
pi_48433858
waarvoor zou je die shakes dan willen nemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')