Zuuuurrrquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag nietquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen mensen, Ik ben ook weer aanwezig. Eigenlijk is het te warm om te werken
Ik begin nu al te zweten...quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, hier op de kamer is het super warm, en ik moet hier in mn lange broek zitten...ik wil korte broek aan maar dag mag niet![]()
k las het ook, iets van 3 a 4 maandenquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
De ventilatie van onze server ruimte is de deur van de server ruimtequote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
lol piet.. wij hier afaik ook niet.. ten minste. dat concludeer ik uit het feit dat we ventilatoren hebben staan..
anders ga je ff in de serverruimte chillen? (H)
hier hebben we ook geen airco. Toen ik hier binnenkwam in het kamertje waar ik werk. had ik gelijk last van de warmtequote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin nu al te zweten...... en in dit pand hebben wij geen airco
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
tja, spelfouten zijn toch wel een beetje fout. ikzelf maak dan wel DT foutjes, maar veel gekker wordt het veelal niet.
ff een uurtje later goed doorlezen en je haalt het grootste gedeelte eruit..
ennuh, hoeveel lessen heb je gehad? schijnt een ONWIJZE wachtrij te staan...
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef francis997 het volgende:
[..]
De spelfouten zijn bij mij een bekend probleem..ik lees iets wat ik schrijf/typ meestal 3x door, maar ik zie de fouten vaak over het hoofd![]()
me tooquote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees 9 van de 10 keer over mijn eigen fouten heen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |