Cuckoo niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
K ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef Freshthinking het volgende:
Ik was al iets bruin, maar sinds afgelopen weekend een lekker kleurtje. Twee dagen wezen golfen en in de tuin gelegen
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ookquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook!
Gisteren hele dag op de voetbal geweest, hele dagen in de zon![]()
hey lien, hoe is het ermee? was je al bezig met die voice-overs?quote:
Zeer naisquote:Op maandag 16 april 2007 12:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Lekker he? Gewoon ultiem genieten en ondertussen nog een kleurtje krijgen ook![]()
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maarquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeer nais! Beetje slap ouwehoeren, biertje dr bij
![]()
quote:
quote:
K had dan wel geen date, maar heb wel genotenquote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jij snapt 't! Ik had zaterdag een date.. Zij woont in Arnhem en heeft een chill dakterras. Biertje erbij en genieten maar
quote:Op maandag 16 april 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ach, van die jongens, die naar te zitten te staren,
quote:van die jongens die niet eens hun eigen ondergoed kopen, want nee, dat doet mama,
quote:van die jongens die het liefst iedere dag een drie dubbele big mac naar binnen schrokken en met volle mond praten,
quote:van die jongens die het liefst over auto's praten
quote:van die jongens die in een kroeg/discotheek met z'n allen op een rijtje in een hoekje schuchter aan hun glas bier nippen
quote:dat zijn van die zielige jongens die naar je staren totdat je eindelijk uit het zicht bent
quote:van die jongens die heul goed zijn met computers, , van die jongens die weinig daglicht zien,
quote:van die jongens die niet eens een meisje aan durven te spreken,
volgens mij welquote:Op maandag 16 april 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Houniet.. is dat het swingend kontje van Alizee?![]()
Jup, is ze welquote:
Nee..quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
(Iemand al opgevallen dat ik de fout in de TT heb laten wijzigen?)
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Goover het volgende:
(Iemand al opgevallen dat ik de fout in de TT heb laten wijzigen?)
quote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. nee, wat heb je laten veranderen?
Edit: al gezien in post ervoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |