Ja, niet dat ik dat gebruik hoor, maar ik vind dat bloemetje best koddig.quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Frollo het volgende:
JAM, dat zie ik nu pas, je hebt een ICQ-bloemetje!
Dus je hebt zomaar een nummer ingevuld?quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik dat gebruik hoor, maar ik vind dat bloemetje best koddig..
1 bloem maakt nog geen zomer he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Frollo het volgende:
JAM, dat zie ik nu pas, je hebt een ICQ-bloemetje!
Whehe, ze had bijzonder weinig op haar heupen, ze had nergens veel eigenlijk, maar wat hád die vrouw een stem.quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze had het dan ook best op haar heupen he?
Nou, dat ook alweer niet. Ooit heb ik dat nummer gebruikt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus je hebt zomaar een nummer ingevuld?
Jij hebt haar in de media op het laatst niet gezien? Ze was een onnatuurlijk grote peer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Whehe, ze had bijzonder weinig op haar heupen, ze had nergens veel eigenlijk, maar wat hád die vrouw een stem.
Oh, is dat zo? Ik heb eigenlijk nooit opnames van haar gezien. Alleen in een mockumentary bij Creatief Met Kurk, maar daarin werd ze gespeeld door een bezemsteel en een kleerhanger.quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt haar in de media op het laatst niet gezien? Ze was een onnatuurlijk grote peer.
Na haar overwonnen anorexia nog steeds broodmager van boven maar topzwaar van onder... heel vreemd.
We hebben het toch nog wel over Karen Carpenter he? Van de Carpenters?quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik heb eigenlijk nooit opnames van haar gezien. Alleen in een mockumentary bij Creatief Met Kurk, maar daarin werd ze gespeeld door een bezemsteel en een kleerhanger.
Chocolade is de hemel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Wie dat ooit bedacht heeft, wie ooit heeft bedacht dat het eten van chocolade een vorm van automutilatie is, mijn God, hoe lang zou die vrouw niet geneukt zijn, Claudia? Wat denk jij?
Je hebt dus nooit seks en last van pukkeltjes?quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Chocolade is de hemel.Oh man, chocola...
![]()
![]()
Veel seks en veel chocola.quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef Stali het volgende:
Je hebt dus nooit seks en last van pukkeltjes?
Wat een euforie..
Ja, waarom schrijf je dit nu, Claudia.quote:Op maandag 16 april 2007 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel seks en veel chocola.
Waarom schrijf ik dit? Het klopt niet. Ik eet zelden chocola.
Het is jandakke net of ik DTB hoor spreken hier. En ik hou van drank. Irritant hoe die stereotypes toch in je leven kruipen. Ik heb er zo de pest aan. Dat categorale.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Chocolade is de hemel.Oh man, chocola...
![]()
![]()
Troost/vervanging van de door bij seks vrijkomende stofjes in de vrouwelijke geest, Gellius.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Gellius het volgende:
Wat is nu precies de troostwaarde van dat spul, Stali? De troost van drank kan ik wel snappen. Da's vergetelheid. Maar chocolâ?
Met een doosje Belgische bonbons wordt dat dus allemaal anders. Bij overdosis ga je dan alle afleveringen van Seks & the City kopen. Dan word je zodiakk of Milagro.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Gellius het volgende:
Raar. Want dronkenschap lijkt dan weer helemaal niet op de 'bij seks vrijkomende stofjes in de mannelijke geest". Bij het eerste wil je helemaal niks en niemendal en bij het tweede wil je van alles en nogwat en wel vrij onvoorwaardelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |