Toedelz..
quote:waar heb je het meeste spijt van in je leven
Op donderdag 31 januari 2002 12:04 schreef Bits het volgende:[..]
Vertel ik een andere keer dat duurt te lang. Heb je geen T waar ik kort op kan antwoorden en dan snel de deur uit terwijl ik me afvraag of ik daar wel zo eerlijk over had moeten zijn?
quote:mzzzl
Op donderdag 31 januari 2002 12:05 schreef BotXXX het volgende:
Nou ik doe met jullie mee.. Ik mnoet gaan lunchen, wordt zo'n beetje weg getrokken door collega'sToedelz..
quote:Ik doe niet aan spijt
Op donderdag 31 januari 2002 12:05 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
waar heb je het meeste spijt van in je leven
en nu ben ik weg
quote:ok GG heel slim dat je niet aan spijt doet
Op donderdag 31 januari 2002 12:06 schreef Bits het volgende:[..]
Ik doe niet aan spijt
en nu ben ik weg
quote:Heb je nog een leuk iemand gezien op school waar mee je wel eens iets zou willen doen?
Op donderdag 31 januari 2002 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ik ben weer terug van school. Dus doe maar een lekkere T voor mij!
En trouwens ik vroeg eerst om een T
quote:sorry voor de late reactie Nee ik heb eigenlijk vandaag niemand gezien die ik wel eens eventjes apart zou willen nemen
Op donderdag 31 januari 2002 14:55 schreef BotXXX het volgende:
Heb je nog een leuk iemand gezien op school waar mee je wel eens iets zou willen doen?En trouwens ik vroeg eerst om een T
quote:Nou ja vanochten A1 dames
Op donderdag 31 januari 2002 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
sorry voor de late reactie Nee ik heb eigenlijk vandaag niemand gezien die ik wel eens eventjes apart zou willen nemen
. Jij wel dan (ja das n T)?
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 15:17 schreef BotXXX het volgende:
Nou ja vanochten A1 damesmaar verderz niet
quote:Nou nog een T .. even denken hoor..
Op donderdag 31 januari 2002 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:GG!
Nog een T voor mij?
Welke auto zou jij wel voor de deur willen hebben staan? En welke auto staat er nu
quote:Ik wil een limo met bestuurder, tv, bubbelbad en koelkast. En laptop met internet
Op donderdag 31 januari 2002 15:21 schreef BotXXX het volgende:
Nou nog een T .. even denken hoor..Welke auto zou jij wel voor de deur willen hebben staan? En welke auto staat er nu
quote:Nou ok.. GG... maar je hebt met die limo maar beperkt parkeer ruimte hoor.. Nederland is niet zo op grote autos en parkeer ruimte
Op donderdag 31 januari 2002 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik wil een limo met bestuurder, tv, bubbelbad en koelkast. En laptop met internet
En nu staat er ff nix, normaal staat er een Renault Espace van ons pap en een Peugot van ons mam
quote:T or D?
Op donderdag 31 januari 2002 19:27 schreef BotXXX het volgende:
* BotXXX schopt even tegen dit topicje aan
quote:Nou doet u maar een T'tje
Op donderdag 31 januari 2002 19:28 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
T or D?
quote:Als je zou moeten kiezen tussen sex met Erica Terpstra, Margriet Hermans en Sugar Lee Hooper, wie zou je kiezen en waarom?
Op donderdag 31 januari 2002 19:30 schreef BotXXX het volgende:
Nou doet u maar een T'tje
quote:Denk dat ik dan toch wel voor Margriet Hermans kies.. De gezellige belgische van dit rijtje.. Iets anders kan ik zo niet verzinnen
Op donderdag 31 januari 2002 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Als je zou moeten kiezen tussen sex met Erica Terpstra, Margriet Hermans en Sugar Lee Hooper, wie zou je kiezen en waarom?
quote:GG. Zou ik ook doen. Maar Erica is ook gaaf hoor!
Op donderdag 31 januari 2002 19:34 schreef BotXXX het volgende:
Denk dat ik dan toch wel voor Margriet Hermans kies.. De gezellige belgische van dit rijtje.. Iets anders kan ik zo niet verzinnen
quote:Hmm een T.
Op donderdag 31 januari 2002 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
GG. Zou ik ook doen. Maar Erica is ook gaaf hoor!
T tje voor mij dan maar
Ok.. Met welke presentator/presentatrice van MTV of TMF zou je wel eens een wilde nacht willen maken
quote:Daphne! Daphne is echt zo ontzettend cool!!!! Maar Renée is wel knapper.... Maar Daphne is gaaf!
Op donderdag 31 januari 2002 19:36 schreef BotXXX het volgende:
Hmm een T.Ok.. Met welke presentator/presentatrice van MTV of TMF zou je wel eens een wilde nacht willen maken
quote:GG
Op donderdag 31 januari 2002 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Daphne! Daphne is echt zo ontzettend cool!!!! Maar Renée is wel knapper.... Maar Daphne is gaaf!
hmm.. jaahhh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |