hoi, ja haha je begint gewoon wat te zoeken he!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:55 schreef senesta het volgende:
Ik zou het toch eerder bij de kerstboom zoeken hoor ThaFrankey
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!
Barf weet ik ook niks van..
Lady-wrb, ik zal de dierenarts eens bellen voor dat poeder! En misschien hebben zij ook nog tips.
Cat22: Ik bestel voeding via http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_voersupplement Ik heb dus al kattovit, beaphar en Integra geprobeerd bij Ziggy.
Second that. Wij hebben haar in laten slapen, als ze niet meer willen eten is het meestal einde verhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:46 schreef Zyggie het volgende:
Mijn poesiewoes is doodgegaan aan haar nierprobleem.![]()
Ok, ik ga het onthouden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 11:24 schreef miepert het volgende:
dat zou goed kunnen.
het is een fosforbinder, maakt gewoon voer minder schadelijk voor nierpatientjes.
ook rauw vlees geven is prima, maar helaas lusten niet alle katten dat.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef MissBliss het volgende:
ipakitine? Is dat dat poeder wat lady-wrb noemt?
Ja, wees maar blij!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 23:24 schreef Katinkat het volgende:
Oh wat ben ik blij dat Gitje hier al anderhalf jaar dat zelfde dieetvloer eet.
Toen Siets heel slecht at heb ik tartaar voor haar gekocht. Ik was zo blij toen ze dat met smaak naar binnen werkte! Ik stond bijna op het punt om haar normaal eten te geven toen ze gelukkig het dieetvoer weer wilde. Maar als Ziggy echt niets eet dan zou ik voor het normale voer gaan. Ik redeneer (klinkt heel hard) dat een kat beter kan sterven aan nierfalen dan aan ondervoeding. Zo zielig om je ellendig te voelen met een rommelende maag....quote:Op zondag 11 januari 2009 02:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wees maar blij!
Ziggy wilde vanavond haar eten weer niet, met haar medicijnen erin..
We hebben vis gekocht, tonijn, geen idee of dat goed is, maar ze eet het tenminste.
Ik sprak mn moeder vanavond en die zei: nou, dan geef je dr toch normaal eten??
Maar dat wil ik niet want dat is vergif voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |