abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68231162
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:56 schreef anboni het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval goed nieuws! Op de carnibest site las ik dat ze aanraden om langzaam op te bouwen en eventueel een deel te overgieten met kokend water. Heb jij daar nog iets van gedaan, of heb je gewoon in een keer de rauwe hap voorgezet?
In één keer voorgezet om te testen of ze erin trapte. Na 5 minuten verbaasd te hebben gekeken bleek ze het toch lekker te vinden. Maar Siets heeft in een vorig leven op een boerderij gewoond en muizen (en konijnen!) gevangen, dus ze kende de smaak van rauw vlees al. De meeste katten moeten er -naar ik las- geleidelijk aan wennen. Binnenkat Naartjie moet er bij voorbeeld niks van hebben. Vind ik nu nog makkelijk, want dan kan ik het gezellig laten staan en evengoed precies bijhouden hoeveel Siets eet, maar misschien dat ik hem later ook wel over probeer te zetten.
quote:
[..]

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, zou je de eventuele reactie hier willen posten?
[..]
Tuulk!
quote:
Ja, ik heb wel de indruk dat ze goed drinkt, misschien dat ik ook 'ns zo'n waterfontein ga kopen om haar nog 'n handje te helpen.
Mijn katten vinden hem echt geweldig. Stromend water schijnt zoveel lekkerder te smaken dan stilstaand water. Siets helpt het nu met haar nieren en bij Nartjie (kater) helpt het wellicht om later blaasgruis te voorkomen. En zo'n fontein is ook gewoon lollig om te zien.

Fijn dat je kat goed drinkt, maar ze schijnen notoir te zijn als het om te weinig drinken gaat. Zeker als ze alleen brokjes eten moeten ze echt veel drinken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')