Ja dat ging niet helemaal zoals het hoort, met Guusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:29 schreef Katinkat het volgende:
Ja, vorig jaar had ie toch wat last van stress, door jullie lieve Guus, dus dit jaar proberen we het zo. En bij een volgende vakantie zijn mijn ouders weer thuis (die overwinteren altijd) en is ie daar welkom.
Oh, maar dat doe ik ook hoor!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef Katinkat het volgende:
Fijn dat Siets ook nog aardig meedoet; ach ja geniet er maar van dat ze op het aanrecht springt, als ze dat doet gaat het toch goed met haar?
Gelukkig oogt ze (nog) niet ziek, maar bij iedere miauw zit ik me nu wel af te vragen of dat is omdat ze zich niet lekker voelt of gewoon omdat het een tot het bot verwende huiskat isquote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte ermee! Het is niet leuk je bessie ziek te zien.
Ja, dat kan ik voor de volgende bestelling wel doen. Assistente had nu 2.5 meegegeven omdat dat vaak zo makkelijk wordt gegeten, maar dat maakt voor mij niks uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou de fortekor 5 nemen. daar hoef je dan maar de helft van te geven.
Tja, dat heb ik dus geprobeerd.. Ik heb er de littekens nog van op m'n handen staan, dat spul gaat er dus echt niet in.quote:dan maar onder dwang dat halve pilletje in dr mik schuiven.
Drie jaar teken ik zo voor, als ze er maar niet onder te lijden heeft.quote:maar als je er echt redelijk vlot bij bent, kan de kat in kwestie best nog wel even mee.
(bij mijn kat was het al heel slecht toen het vastgesteld werd en ze heeft toch nog zo'n 3 jaar geleefd, waarvan 2,5 in naar omstandigheden redelijke gezondheid) dus misschien weet jij het nog wel langer te rekken.
Net toch de DA maar meteen even gebeld, assistente vond het belangrijker dat ze dat pilletje slikt, maar ze adviseerde wel om nog wat andere producten te proberen. Ik bedacht me na dat gesprek nog dat AH ook licht gezouten rookvlees in de schappen heeft liggen. Als ik niks anders kan vinden, is dat misschien nog niet zo'n verkeerde...quote:ietsje zout schijnt trouwens niet echt slecht te zijn (houdt vocht vast) maar zoveel als in rookvlees lijkt me toch echt teveel.
Tot nu toe lijkt Ivory de droge brokjes nog wel weg te krijgen (wel gemengd met Purina One Maturity, wat ze de afgelopen ugh jaar al krijgt). Het natte voer raakt ze totaal niet aan. Denk dus dat ze dieetbrokjes gaat krijgen en af en toe 'n alubakje shebaquote:mijn kat heeft trouwens maar heel kort aan het nierdieet gezeten. ze lustte het absoluut niet en heeft gewoon kitekat gegeten met een poedertje eroverheen.
Zeker doen. Fortekor verbetert de doorbloeding van de nieren waardoor het beetje filtercapaciteit wat ze nog hebben, beter benut wordt. Zeker als Ziggy normaal voer eet kan dat dus helpen de afvalstoffen beter te verwerken. En dan heb je ook nog dat poedertje waar lady-wrb het over heeft: dat bindt volgens mij de afvalstoffen waardoor ze iets minder kwaad kunnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga dan toch de da nogmaals eens naar dat fortekor vragen hoor! Ziggy is een notoire slechte eter, en heeft dan soms 5 dagen achter elkaar dat ze gewoon haar dieetvoer niet wil (al het andere eten wil ze wel). Maar wel heel de dag zeuren om eten, dus dan moet ik weer in de weer met vis enzo, wat ook niet van harte gaat. Moedeloos word ik ervan soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |