quote:
Op zondag 11 januari 2009 @ 11:38 schreef Cat22 het volgende:[..]
Toen Siets heel slecht at heb ik tartaar voor haar gekocht. Ik was zo blij toen ze dat met smaak naar binnen werkte! Ik stond bijna op het punt om haar normaal eten te geven toen ze gelukkig het dieetvoer weer wilde. Maar als Ziggy echt niets eet dan zou ik voor het normale voer gaan. Ik redeneer (klinkt heel hard) dat een kat beter kan sterven aan nierfalen dan aan ondervoeding. Zo zielig om je ellendig te voelen met een rommelende maag....
Maar het blijven rotkeuzes. Dan mag ik nog in mijn handjes knijpen dat Siets tegenwoordig het maximale aan dieetvoer eet en evengoed honger heeft, maar helaas niks extra mag. Het blijft hier dagelijks schipperen met hoeveelheden. Maar in vergelijking met arme Ziggy is dat een luxe probleem.
Ja, ze heeft wel vaker periodes gehad dat ze slecht at, maar nu is het wel op zn ergst, vanochtend weer niks op. Dus dan maar weer tonijn zodat ze tenminste iets eet.
Ik weet trouwens pas sinds een paar maanden dat ze dit heeft en haar waardes waren toen nog helemaal niet skyhigh ofzo, ze zat in het beginstadium nog maar. Dus dan hoop ik dat dit een tijdelijk dipje is en dat ze nog jaren meekan

Ik ga iig morgen naar de dierenarts, nog wat dieetvoer halen dat ze meestal wel lust (zakjes van Royal Canin) en vragen of tonijn goed of slecht is.. en misschien dat poedertje vragen.
Aaaww Siets, wat fijn dat ze gewoon weer dieetvoer eet, maar wel sneu dat ze nog honger heeft

Het blijft een gedoe en het blijft een rotziekte!
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~