quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dus ik sta vanmorgen in de file op de A2, zit een wijf in de auto naast me zich als een bezetene te vingeren.. ik denk, ik ken die meid! Volgens mij is het Tally!
Daar heb ik nu niets meer aan SoTT!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Hmm.. helaas.. dat stuk heb ik wel 5 jaar gereden hoor! (tot diemen dan)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dus ik sta vanmorgen in de file op de A2, zit een wijf in de auto naast me zich als een bezetene te vingeren.. ik denk, ik ken die meid! Volgens mij is het Tally!
Daar zijn ruitenwissers voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
En dat ze dat voorovergebukt moet doen.. ik bedoel, 1 keer goed ejaculeren en die auto erachter zit helemaal onder.
Je zou er uberhaupt maar achterrijden.. denk je dat je een tunnel voor je hebt!
Heb ik wel vaker last vanquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
Holle bomen!
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Heeft iemand hier dat wel eens gezien trouwens? In een file ofzo? Seks in de auto!? Ik nog nooit!
Dat heb ik nou nooit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef SignOTheTimes het volgende:
Trouwens is sjans hebben in de auto wel weer erg okay!.
De vraag is alleen hoe je die sjans in een geweldige neukbeurt om kan zetten!quote:
Met je 06 nummer op je kentekenplaten gaan rondrijden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe je die sjans in een geweldige neukbeurt om kan zetten!
Onder het rijden bezig zijn is ook best spannendquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
In een file nog nooit gezien/gedaan. In een auto wel eens gedaan, het idee is wel leuk, maar echt handig.. neuh.
ROTFLOLquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik probeerde het laatst met pijpbewegingen... helaas geen succes..
Ik reed.. Hij zat op bijrijdersstoel.. En ik trokquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik probeerde het laatst met pijpbewegingen... helaas geen succes..
Ja das een lekker plaatjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef SignOTheTimes het volgende:
Van die M op de achtergrond natuurlijk!
ik vind dat je lekker in je eigen kliekje moet posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef Michellll het volgende:
ik vind dat je daar verplicht achter moet rijden
Ik sluit mij hierbij aan.quote:
op-bokken schijtkloon..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:16 schreef Knuffel-neger het volgende:
Kaolo oldbies mang
He he... ben je daar eindelijk..quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Tally het volgende:
Ja SoTT plaats eens een leuke foto van jou!
Vette feauteau!quote:
Ja ik ben er en nu?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
He he... ben je daar eindelijk..
Veel plezier in frankrijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Prettig weekend!
Jij ook.quote:
quote:
HOU UM!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb hem.. ik heb hem!!!
Ik wil het ook wel hoorquote:
Lekkere homo van mequote:
Hij is van Litso hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel hoor
[..]
Lekkere homo van me
Hier airco.. Dus ik ben ziek dit weekendquote:
Anders ik wel SoTTje...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oei oei oei.. wat kijk ik uit naar het weekend!
Morgen ook een verjaardag.. maar dat wordt bere gezellig hoop ik! En lekker bij iemand in de tuin..quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Anders ik wel SoTTje...
Al heb ik zondag een verjaardag waar ik totaal niet naar uit kijk..
Wij zitten zondag met de hele familie in van de Valkquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Morgen ook een verjaardag.. maar dat wordt bere gezellig hoop ik! En lekker bij iemand in de tuin..
Nog plannen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef miss_bleu het volgende:
sow bijna tijd voor een lekker warm weekend
Dan zit ik in een strandtent in Cannesquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zitten zondag met de hele familie in van de Valk
Met alle kutkoters dr bij. Word nu al depressief als ik er aan denk..
Dan lig ik... nou ja, laat ook maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zit ik in een strandtent in Cannes
[Stelling] Over vriendschap en liefdequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan lig ik... nou ja, laat ook maar.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zit ik in een strandtent in Cannes
Nee, neuken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
[Stelling] Over vriendschap en liefde
Vertel even dat je best gewoon vrienden kan zijn als meisje en jongen ja
Laptopseks, lijkt me ook nietsquote:
Kan me er eerlijk gezegd niet veel bij voorstellen.quote:
Veel plezier in Cannes.quote:
Goed Bezuhg!quote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef Joene het volgende:
Mogguh Bleu'tje en Nooc ook natuurlijk
Sow sow! ghe he..quote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goejesmorreges!
Stond ik me daar vammorge op de tramhalte...
Korter mag ook hoor! Of een veels te kort rokje!quote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
prima hoor. lekker zo'n weertje!! tijd voor de 3/4 broeken
Bah, wat een mazzel heb jij maar weer.. Hier gewoon weer in pantalon.quote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
prima hoor. lekker zo'n weertje!! tijd voor de 3/4 broeken
Kiespijn van een chocohaas?quote:Op maandag 16 april 2007 10:07 schreef miss_bleu het volgende:
nouhou! er stond hier nog een chocopaashaasEn nu heb ik kiespijn
Sow.. ghih... Het vrouwtje was er dit weekend weer niet, dus ik vannacht weer ff naar de sambabar...quote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen deze morgen Edgar, Jos en juf. Jannie!
mja gaatje denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kiespijn van een chocohaas?!
Of heb je per ongeluk een stukje alu-folie met de chocola mee opgegeten?quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef miss_bleu het volgende:
mja gaatje denk ik
Da's dan wel weer een dompertje, kan ik mij indenken.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Het is idd erg fijn. Werd gisteren aangenaam verrast met een kort rokje en een heerlijk truitje.
Zelf had ik gewoon een broek aan, grappemakers.
- Lekker hoor.. ben weer even voor een ommetje langs de fok!kerweg gegaan!quote:Op maandag 16 april 2007 11:45 schreef miss_bleu het volgende:
oe oe oe zo lunchen op het dakterras
- Mennnn, dat is helemaal lekker... Een paar jaar terug deed mijn vriendin dat ook elk weekend. (Werkte op aan de Willemsparkweg. )quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Lunchen in het vondelpark .
- Ik hoop voor je dat er een goede airco was?quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef Paxlie het volgende:
lunchen in de kantine
- Ik las kusje op vlieland..quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef Joene het volgende:
Zo even klusje op vlieland.
Hee Tjips... Ik denk ik voeg voor de duidelijkheid nog ff een '-' voor mijn replies, maar msg_locked.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Oops, sorry n00cL30nik heb je post ge-edit ipv gequote
.
edit: meer kan ik er niet van maken nu.
Tja... Niet goed bezig idd.quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Verneukt ie eerst je hele post en daarna locked ie hem ook nog. Goed bezig HW!
Wat relaxt! Damn! Als jullie d'r zitten, neem dan nog ff een koude gele rakker voor me!quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Joene zit op de boot richting vlieland. Ik ga daar ook werken.
Tis een gavequote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Armageddon het volgende:
Verneukt ie eerst je hele post en daarna locked ie hem ook nog. Goed bezig HW!
Je houdt van mensen aan het werk zetten he?quote:
Ik werk graag zelf hoor, ligt aan het werkquote:Op maandag 16 april 2007 14:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je houdt van mensen aan het werk zetten he?![]()
Ook die duurde mij veuls te lang.quote:
HIGHLIGHT!quote:
Schaam je je nog voor seks? Knulletje tochquote:
Zullen we evenquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schaam je je nog voor seks? Knulletje toch.
Ja hej als het over sexquote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Terrasje nog maar even zo. Morgen alweer kutweer, dus maar even de typische hollander uithangen dan.
Goed!quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef Armageddon het volgende:
Straks lekker in de tuin zitten met bier! w00t!
dat ben ik al 2,5 uurquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Wakker worden ouwe lullen en lullettes!.
toen zat ik al 1 uur en 20 minuten in de autoquote:
Ik was al iets eerder wakker eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
toen zat ik al 1 uur en 20 minuten in de auto
Liegepeuk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was al iets eerder wakker eigenlijk.
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tsk!
Planning?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Hallo allen.
druk bezig met koninginnedag planning hier.
Same herequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Planning?.
Mijn planning is makkelijk, rond 12:00 uur in Amsterdam en dan zien wat er gebeurt, heeft altijd goed gewerkt.
Ah ok, ik maar gewoon een afspraak met één groepje en als de telefoon het die dag doet dan zie ik wel wie me beltquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here. Maar meer met wie enzo
.
Ja, ik ga ook met wat "vaste" mensen en voor de rest kijken we wel hoe en watquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, ik maar gewoon een afspraak met één groepje en als de telefoon het die dag doet dan zie ik wel wie me belt.
Copyshop?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm.... ik wil mijn fotodagboek van kenia laten drukken in een blad of boek ofzo. iemand enig idee hoe dat kan?
Hier heb ik al flink wat resultaten van gezien, en ook elke keer was ik weer aangenaam verrast!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef jogy het volgende:
Of nog beter. http://www.hema.nl/site/H(...)service/default.aspx
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zegwaarom
moet
ik
dit
topic
altijd
reanimeren?
.
Goeiemorgen![]()
![]()
.
Ok, heb je dan geen voorbeeld nodig om aan mensen te laten zien? uitgevers ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
nee geen fotoboek voor mezelfmaar voor de hele wereld
heb ik alquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, heb je dan geen voorbeeld nodig om aan mensen te laten zien? uitgevers ofzo.
Omdat jij bijna altijd als eerste op je werk bent?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zegwaarom
moet
ik
dit
topic
altijd
reanimeren?
.
Goeiemorgen![]()
![]()
.
Oh jaquote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Omdat jij bijna altijd als eerste op je werk bent?
Mogguh ten allen!
Whehehe, dat is wel slim.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef HeatWave het volgende:
"moet" er voor 9 uur zijn, dan staan de croissantjes, eitjes en jus klaar, gratis.
Tis eigenlijk om het callcentre op tijd te laten komen, maar ik loop 5 voor 9 binnen, laad mijn bordje vol en neem het mee naar mijn werkplekquote:
Ik vind het een topoplossing moet ik zeggen, lekker omkopen met vretenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis eigenlijk om het callcentre op tijd te laten komen, maar ik loop 5 voor 9 binnen, laad mijn bordje vol en neem het mee naar mijn werkplek.
het werkt ook prima hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het een topoplossing moet ik zeggen, lekker omkopen met vreten.
Heel goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werkt ook prima hoor. Alleen heb ik geen strikte begin- en eindtijden opzich. Maar het is een prima manier om de dag mee te beginnen
.
Oef... Pijnlijk?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Er zijn twee verstandskiezen uit.
Wat is dat voor een hoerenbesluit trouwens... dat ONZ in ene PUP heet?quote:
ja zo zat ik dus ookquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hoerenbesluit trouwens... dat ONZ in ene PUP heet?![]()
het is ZIJN leven, niet "je" in het algemeen, dus hij heeft gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 14:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jaaaaa joh!!! want volgens die pizzakop in fb is het wel je leven joh!!!!
Of gewoon niet..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
Moet misschien echt maar eens wat meer in de fok!scene treden.
Die hebben zoveel posts gedaan waar ik ook gepost heb ofzo..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef n00cL30n het volgende:
Euhmz... de stats van het aantal posts deze maand(tussen de buddies)?
Kan me trouwens niet voorstellen dat het alle 848 posts waren, die de moeite waard zijn?
Och... Bij mij is het fire and forget... Eenmaal getikt ben ik het bijna direkt alweer vergeten... Niet erg dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben zoveel posts gedaan waar ik ook gepost heb ofzo..
Geen idee meer man, tis 4 jaar terug.
Ze kan en mag niet in OO!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef miss_bleu het volgende:
kan iemand haar niet gewoon de rechten beperken tot OO dan hebben we er geen last meer van
ik begon krea ook al te missenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och... Bij mij is het fire and forget... Eenmaal getikt ben ik het bijna direkt alweer vergeten... Niet erg dus.
Mennn Wat een topics weer met die larissa...
owja laat ik met dat kleine tal hersencellen van mij er nou eens goed over nadenkenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kan en mag niet in OO!!!!!!
Ze heeft een te hoog userid!
hehehehehe... Iets zegt me dat je een kruik niet zoveel wilt beledigen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Die spoort echt niet hoor, ok men valt dr massaal aan nu, maar wat ze terug post is echt van het niveau kruik.
Ik heb ook een te hoog UserID.... Hoor je mij krijzen?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kan en mag niet in OO!!!!!!
Ze heeft een te hoog userid!
Jups... Die lijkt ook weer heerlijk op dreef.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waarom lieg je er dan over????? Dát is de vraag, helmjosti.
Gaaf! Doe je goed gozert!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef UIO_AMS het volgende:
De lunches in het Zwarte Woud, de Vogezen en Bourgondië zitten er weer op. Helaas.
Heb wel nog sneeuwballen staan gooien. In m'n t-shirtje omdat het zo warm was.
Dagen zijn wel goed bevallen dus?quote:Op donderdag 19 april 2007 07:09 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Vanaf maandag werken op Kabelweg/Transformatorweg @ dell.
blijkbaarquote:Op donderdag 19 april 2007 08:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gaaf! Doe je goed gozert!
[..]
Dagen zijn wel goed bevallen dus?
Nur zwei Tagen oder so etwas.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Ellow.
Bijna weekend, opzich dan he?
Goed te horen man!quote:
Goed idee!quote:
Leider, aber wir wirden es schaffen!quote:
Arbeit macht frei!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:03 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga de kruiwagen meenemen en in de tuin arbeiden !
Ah das ist TOLL ! Immer die ganze tag zu hause !quote:Op donderdag 19 april 2007 09:04 schreef n00cL30n het volgende:
Genau... es wird mir egal sein....
Nur zwei tagen und denn.... denn habe ich ferien.
Juist nietquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Genoeg limburgs nu.
Je kent het he? Op de mooie dagen lekker op de fiets he?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah das ist TOLL ! Immer die ganze tag zu hause !![]()
Mogguh! Koffie?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!
Ik weet niet of missy met me wil neuken?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Kleffe zooi hier, whatever happened to neuken?.
ja, dat weet ik ook niet, maar het kan toch bijna niet anders?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet niet of missy met me wil neuken?
Zou je zeggen hè?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook niet, maar het kan toch bijna niet anders?
Ze zijn er meegestopt?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
zeg arma waar ws je nou gisrtern? hadden we 2 leuke larissa rellen in FB was je er niet
Ik zat in Brussel liefquote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
zeg arma waar ws je nou gisrtern? hadden we 2 leuke larissa rellen in FB was je er niet
Ik blijf het wel grappig vinden..quote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ach, larissa is grappig, maar na 2 topics blijft de naald hangen...
ja dan moet ik gaan werkenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn er meegestopt?
Er komt geen nieuwe?
Jesus
Open er eentje!!!!!!quote:
Oef.. zal het zo hier ook ff gaan checken!quote:
Het duurde ff, maar dan heb je ook wel een hele verse persing van Juan Valdez!quote:
Koel te horen!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:28 schreef Jerruh het volgende:
ja man!
ik ben nog wat muziek aan het downloaden/kopen voor vanavond! lekker draaien!!!!!
en ik heb mijn beeldscherm van mijn nieuwe compu al binnen! nu de rest nog laten samenstellen!
iemand ervaring met de Mbox geluidskaart?
kan wel, ik hoorde zelf de naam mbox vallen, een geluidskaart die goed is om ook mee te produceren (muziek).quote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel te horen!
Mbox als in die van MAudio?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:43 schreef miss_bleu het volgende:
woord van de dag is nu al van havoc ik quote "Calimerokut. "
Dat is leuk spul, deze toevallig?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan wel, ik hoorde zelf de naam mbox vallen, een geluidskaart die goed is om ook mee te produceren (muziek).
weet jij misschien nog wat goeie tips?
Oef... Ik heb even zitten kijken en toen wist ik het weer.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan wel, ik hoorde zelf de naam mbox vallen, een geluidskaart die goed is om ook mee te produceren (muziek).
weet jij misschien nog wat goeie tips?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is leuk spul, [url=http://www.digidesign.com/index.cfm?langid=1&itemid=4893]deze{/url] toevallig?
Ik heb met Dalet stations gewerkt, ik weet alleen niet meer welke kaarten erin zaten. Volgens mij ook van digidesign.quote:
*volgt*quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En hij sluit zo mijn topic de vuigaard!
Tijd voor een nieuwe
Als het met Pro Tools werkt.. Dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb met Dalet stations gewerkt, ik weet alleen niet meer welke kaarten erin zaten. Volgens mij ook van digidesign.
tis ook steeds meer van hetzelfde hoor,quote:
whehehehequote:Op donderdag 19 april 2007 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
Ik merk het...
Je ziet gelijk alle relschoppers er bovenop duiken.
He J.quote:
Misschien kan je OO discussie weer is doen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Jarno het volgende:
FB is veul toffer.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehehebeter dan deze reeks nooc.
Ik begin het te merken.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef Jarno het volgende:
FB is veul toffer.
Check. Even wachten tot die Larissa hype is gaan liggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je OO discussie weer is doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |