quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dus ik sta vanmorgen in de file op de A2, zit een wijf in de auto naast me zich als een bezetene te vingeren.. ik denk, ik ken die meid! Volgens mij is het Tally!
Daar heb ik nu niets meer aan SoTT!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Hmm.. helaas.. dat stuk heb ik wel 5 jaar gereden hoor! (tot diemen dan)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dus ik sta vanmorgen in de file op de A2, zit een wijf in de auto naast me zich als een bezetene te vingeren.. ik denk, ik ken die meid! Volgens mij is het Tally!
Daar zijn ruitenwissers voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
En dat ze dat voorovergebukt moet doen.. ik bedoel, 1 keer goed ejaculeren en die auto erachter zit helemaal onder.
Je zou er uberhaupt maar achterrijden.. denk je dat je een tunnel voor je hebt!
Heb ik wel vaker last vanquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
Holle bomen!
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Heeft iemand hier dat wel eens gezien trouwens? In een file ofzo? Seks in de auto!? Ik nog nooit!
Dat heb ik nou nooit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef SignOTheTimes het volgende:
Trouwens is sjans hebben in de auto wel weer erg okay!.
De vraag is alleen hoe je die sjans in een geweldige neukbeurt om kan zetten!quote:
Met je 06 nummer op je kentekenplaten gaan rondrijden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe je die sjans in een geweldige neukbeurt om kan zetten!
Onder het rijden bezig zijn is ook best spannendquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
In een file nog nooit gezien/gedaan. In een auto wel eens gedaan, het idee is wel leuk, maar echt handig.. neuh.
ROTFLOLquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik probeerde het laatst met pijpbewegingen... helaas geen succes..
Ik reed.. Hij zat op bijrijdersstoel.. En ik trokquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik probeerde het laatst met pijpbewegingen... helaas geen succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |