Nou kijk ik daar, en het enige dat ik er over kan lezen is dat ik moet registreren. Wat is dat nou voor iets raars?quote:
Je bent hier toch ook geregistreerd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:42 schreef maedel het volgende:
Nou kijk ik daar, en het enige dat ik er over kan lezen is dat ik moet registreren. Wat is dat nou voor iets raars?
Ja, maar hier kan ik wel eerst lezen waar de website over gaatquote:
De website heet "openminded". Je kan dus wel het e.e.a. raden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef maedel het volgende:
Ja, maar hier kan ik wel eerst lezen waar de website over gaat
Ja, zeg eerlijk, je mag toch best weten waarvóór je registreert? Er staat echt alleen maar dat je moet registreren, maar niet dat het voor een forum is en ook al niet waarover dat forum nou gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
De website heet "openminded". Je kan dus wel het e.e.a. raden.
Maar wat is er mis met registreren?
Ik geef je de garantie dat je een afsplitsing van het lets be open forum tegenkomt...quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef maedel het volgende:
Ja, zeg eerlijk, je mag toch best weten waarvóór je registreert? Er staat echt alleen maar dat je moet registreren, maar niet dat het voor een forum is en ook al niet waarover dat forum nou gaat.
Ik heb geen moeite met registreren, maar ik wil wel weten waarvoor graag. Open Minded kan naar heel veel dingen verwijzen. Voor het zelfde geld zit ik in een bareback-op-parkeerplaatsen-op-vrijdag-avond-afspreek-forum. Of op een pedo-forum. Je weet het niet he...
Daar ben ik inmiddels achterquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef je de garantie dat je een afsplitsing van het lets be open forum tegenkomt...
Dat zou mij niets verbazen... Maar ik vang alleen af en toe wat op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef maedel het volgende:
Maar misschien is dat ook wel helemaal niet de bedoeling, dat kan natuurlijk ook
In de kroeg natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goede raad! Nu nog een kroegmaatje vinden![]()
Ganz geilquote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik krijg het redelijk door nu.. Gisteren de hele avond staan zoenen met een hele leuke meid, vanavond zie ik haar weer even.. Ze heeft behoorlijk indruk gemaakt, nu hopen dat het niet erg tegenvalt nu we nuchter zijn, maar daar ga ik niet vanuit
![]()
Nee, dat zat er niet in. De dag erna heb ik haar weer gezien, ze was mooier dan ik me herinnerde maar wat een klein beetje jammer was: ze is qua innerlijk helemaal niet mijn typequote:Op maandag 30 april 2007 17:14 schreef SlimShady het volgende:
heb je haar ook lekker gevingerd? of zat dat er niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |