mits niet te duur wil ik er wel 2quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een mooie afbeelding van het logo mogen ontvangen van Lies, dus ik heb een offerte aanvraag gedaan! De prijs is afhankelijk van formaat en het aantal steken, maar ik zit ook met een minimale afname van 25 stuks.. Maar daar kan ik over onderhandelen hoor, ik wil er minimaal 10 laten maken.
Ik hoor begin volgende week wat de kosten zullen zijn, als de prijs meevalt dan laat ik ze maken, is de prijs vrij hoog en zijn er weinig orders dan probeer ik nog even een andere oplossing.
Kut je hebt gelijk. Geen BBQ maar steengrillen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:47 schreef Sumera het volgende:
FJD zn gehoor:
hoort -->[Verwerkt]-->ERROR-->[verzint er dingen bij]-->output
Maar welicht ooit
Maar dan is het geen steengrillen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:31 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Maar wat als ze een gas- of electrisch BBQ hebben, dat zijn zover ik weet geen stenen
![]()
Altijd lastigquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik probeerde ook alleen maar fer zijn redenatie af te gaan..
quote:
Valt wel mee hoor. Je moet alleen in bier termen denken. Dat in combinatie met dit mooie weer kom je vanzelf uit op een BBQ. Fer is een student en dus geen geld = BBQ bij iemand anders..quote:
Die manier van denken mis ik dus als student zijnde. Drink/lus geen bier, money aint the problem. En BBQ ben ik doorgaands niet zo'n fan van, te lang wachten op etenquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je moet alleen in bier termen denken. Dat in combinatie met dit mooie weer kom je vanzelf uit op een BBQ. Fer is een student en dus geen geld = BBQ bij iemand anders..
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:35 schreef staticdata het volgende:
als we iemand de hele tijd cheater horen roepen weten we i.i.g. wie het is
kom dan maar een keer bij mij barbeknoeienquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die manier van denken mis ik dus als student zijnde. Drink/lus geen bier, money aint the problem. En BBQ ben ik doorgaands niet zo'n fan van, te lang wachten op eten![]()
ik heb dan ook hele luie burenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:23 schreef FJD het volgende:
Dat was echt geniaal bij KevinDe vlammen kwamen zo hoog dat de buren nu nog de gevel aan het schoonmaken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |