Waarom hebben ze dan ook geen a als laatste letter, dat hebben die andere 2 toch ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef poepje3 het volgende:
echt afgezaagd die triple A rating
Nou iets zinnigs, als ze in het dagelijks leven net zo praat als tijdens deze ceremoniequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).![]()
[..]
Euh ja, ze was wel een beetje veel zenuwachtig geloof ik.
ga lekker werken zegquote:Prinses Máxima niet bij Koninginnedag
DEN HAAG - Prinses Máxima gaat niet naar Den Bosch en Woudrichem om daar samen met koningin Beatrix ...
FOTO ANP
...en andere leden van de koninklijke familie op 30 april Koninginnedag te vieren. Prins Willem-Alexander zal in principe wel van de partij zijn.
Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst zaterdag gezegd. Het evenement, dat enig uithoudingsvermogen vergt, komt te snel na de bevalling. Máxima beviel dinsdag in het Haagse ziekenhuis Bronovo van een dochter, Ariane. (ANP)
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:47 schreef cloarie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik even het geluid uitgezet heb, ik kreeg een beetje last van plaatsvervangende schaamte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |