ahquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En de 4e naam is bij Amalia en Alexia de naam van de peettante (prinses Victoria van Zweden en prinses Laurentien). lijkt me logisch dat het zusje van Maxima, Inez, dan de peettante van Ariane wordt.
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma danquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij had die loco al een paar glazen champagne op...!
Het is Ines met een S, volgens de RVD.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Impry het volgende:
Het is Inez met een Z, dus misschien dat je daar wat meer mee vindt
Punt 1: ze liep met een rollatorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Trizzle het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma dan
wat ik een beetje een vreemde reden vind om iemand raar te vinden eigenlijk... ze is toch niet niet goed snik omdat ze slecht loopt?quote:
Ik vind dat leukquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef deedeetee het volgende:
En 3x de zelfde voorletter doet de deur dicht![]()
Ik ook. Nu zijn ze net de Charmed Onesquote:
Is het ook niet maar het was meer de shock van "huh, heeft ze nou een rollator?"quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:30 schreef maedel het volgende:
[..]
wat ik een beetje een vreemde reden vind om iemand raar te vinden eigenlijk... ze is toch niet niet goed snik omdat ze slecht loopt?
Na Alexia kon de derde naam ook eigenlijk niet meer met een andere letter beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef deedeetee het volgende:
Beetje saai de namen van die kinders. En 3x de zelfde voorletter doet de deur dicht![]()
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het ook niet maar het was meer de shock van "huh, heeft ze nou een rollator?"
Euh ja, ze was wel een beetje veel zenuwachtig geloof ik.quote:Punt 2 was wel echt te tenenkrommend
Goh ja? zou je niet zeggenquote:
Nou, het was een hoop gezwam en kneuterig gedoe. En die vrouw was zo enthousiast , dat ik het een beetje overdreven vond overkomen. Ze kwam ook erg zenuwachtig op mij over. Beetje hyper, ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Trizzle het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat was er met kleinsma dan
Daar heb je ook gelijk in!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef maedel het volgende:
Ik ben blij dat ze daar in Den Haag nou eens schijt aan hebben en zo'n vrouw gewoon in zo'n functie zetten omdat ze blijkbaar toch iets zinnigs te zeggen heeft (geen idee of dat is hoor, ik kom niet uit DH).![]()
Idioot, ze is gehandicapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Punt 1: ze liep met een rollator
Nee met een S zag ik zojuist op planet.nl .quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Impry het volgende:
Het is Inez met een Z, dus misschien dat je daar wat meer mee vindt
Jij vroeg wat er met haar was:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |