Ja dat heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef cloarie het volgende:
[..]
... maar het wordt uitgesproken als Ariaan.
W-A zei anders duidelijk ArianEquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef cloarie het volgende:
[..]
... maar het wordt uitgesproken als Ariaan.
Me to.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Nu moet ik denken aan een raket.
Dat klopt, dat is wel leuk vind ik tenminstequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef BVO het volgende:
De 2e naam is dus steeds een koningin terug.
Knap van jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ariane is een toffe naam.
Ze kunnen bij de 5e ook nog kiezen voor Sophia en bij de 6e voor Annaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Goeie observatie. De vierde baby gaat dus Emma heten. En daarna krijgen we weer een Wilhelmina (want Willem) of een Helena
.
waarom Anna? De moeder van Emma heette Helena.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze kunnen bij de 5e ook nog kiezen voor Sophia en bij de 6e voor Anna
Anna Palowna (schrijfwijze van de achternaam is even een gokjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom Anna? De moeder van Emma heette Helena.
Emma was welliswaar aangetrouwd, maar door haar periode als regentes heeft ze toch een bijzondere status.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef Rianne84 het volgende:
Maar Emma was niet echt koningin, dus eigenlijk moet er dan een willemijn komen ofzo
Ja puik hequote:
En de 4e naam is bij Amalia en Alexia de naam van de peettante (prinses Victoria van Zweden en prinses Laurentien). lijkt me logisch dat het zusje van Maxima, Inez, dan de peettante van Ariane wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef BVO het volgende:
De 2e naam is dus steeds een koningin terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |