Ach joh, die had ze niet allemaal op een rijtje volgens mij.... ontzettend blije doos vond ik hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
die loco-loco had het in haar 'toespraak' over grootmoeder prinses beatrix...
Hij had haar rollator een zetje kunnen gevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef BettyR het volgende:
W-A was leuk ja, al heb ik de tv uitgezet nadat ze de namen bekend hadden gemaakt. Maar volgens mij wist hij ook niet zo goed wat hij met die loco aanmoest.
Ja, die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Ariane Maijer/Spier is die belspelmuts
tuurlijk zijn dat mongolen, die zijn er gisteravond al gaan staan om vooraan te komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:50 schreef Rianne84 het volgende:
die mensen bij die hekken... kunnen ze die niet eerst ff screenen voordat ze daar mogen staan, wat een figuren...![]()
Aurora is net zoiets als Arrogantiaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef BettyR het volgende:
Aurora had ik idd. ook heel mooi gevonden, echt een heel koninklijke naam. Maar helaasch.
Nee joh, Aurora is de Romeinse godin van de dageraad en een andere naam voor poollicht. Heel mooie betekenis en ik vind het een heel romantische naam.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aurora is net zoiets als Arrogantia
Had ik ook mooi gevonden ja. Mooie betekenis ook.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef BettyR het volgende:
Aurora had ik idd. ook heel mooi gevonden, echt een heel koninklijke naam. Maar helaasch.
nee ik denk Bassiequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Als het een jongetje was geweest, had hij dan Adriaan geheten?
Ariane is hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef fleur22 het volgende:
A-ri-ane zegt de prins.
En dan weer A-ri-jaan.
Wattisutnou?
OMG, bent U de echte koningin?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het een leuke naam, effe wennen, maar dat is altijd.
Nu kan ie ook een bandje beginnen: A3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |