Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rare uitspraak, zeg dan Ariane i.p.v. Ariaan.
En ik vind het niet passen bij Amalia en Alexia.
Een beetje een teleurstelling wel
Inderdaad... Er zijn zoveel mooie namen die wel in het rijtje zouden passen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rare uitspraak, zeg dan Ariane i.p.v. Ariaan.
En ik vind het niet passen bij Amalia en Alexia.
Een beetje een teleurstelling wel
Al had "Aneria" meer in het rijtje gepastquote:
Het moet ook geen kwik, kwek en kwak-verhaal worden he... dat wil je de kinderen ook niet aan doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad... Er zijn zoveel mooie namen die wel in het rijtje zouden passen...
Hij zei Ariane bladiebla, roepnaam Ariaan. Ik vond het al zo maf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaan
ik heb toch ook echt ariaan verstaan hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alexander zei ook gewoon Ariane.... die loco-loco had het over Ariaan
Het is Ariane volgens mij maar die loco heeft het niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef maedel het volgende:
is het nou ariane of ariaan?
ik hoop van harte dat het ariane is overigens.
Je kunt namen ook op elkaar afstemmen zonder er Kwik, Kwek en Kwak van te maken... Nu heb je twee relatief koninklijke namen en een 'in mijn ogen' behoorlijk burgerlijke...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het moet ook geen kwik, kwek en kwak-verhaal worden he... dat wil je de kinderen ook niet aan doen
geweldige opmerking inderdaadquote:
Wel stoere uitspraak jaquote:
Ach ja, tis ook moeilijk, ben je net aan een naam gewend, komt er wéér een babyquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Hij zegt nu ook gewoon Ariane... Ariaan was blijkbaar een slip of the tongue
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |