vans chukka bootquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef melvjehz het volgende:
Ik zie op bijna elk fashion plaatje bij Men's dezelfde witte schoenen.
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
staat er in de beschriving wel bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef melvjehz het volgende:
Ik zie op bijna elk fashion plaatje bij Men's dezelfde witte schoenen.
Weet iemand welke schoenen dit zijn?
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:19 schreef Shantee het volgende:
Weet iemand een werkende kortingscode? ik heb al gegoogled ed maar geen enkele werkende gevonden...
dankjewel, hoe kom je er aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:47 schreef The_Mich het volgende:
werkende code voor 20% korting is: EASTERSHOP08 ........ oja deze is natuurlijk voor pasen en maar geldig t/m a.s. maandag.....
graag gedaan!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
dankjewel, hoe kom je er aan eigenlijk?
Eh, dat stond er niet bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ook naar NL?
doet 't niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:47 schreef The_Mich het volgende:
werkende code voor 20% korting is: EASTERSHOP08 ........ oja deze is natuurlijk voor pasen en maar geldig t/m a.s. maandag.....
graag gedaan!
Maar ik zie geen enkele manier om verzendkosten te zien vóórdat ik een credit card registreer. Doe dat liever alleen als de verzendkosten niet te hoog zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:39 schreef jovink het volgende:
asl je je aanmeld en naar het afrekenen gaat zie je de verzendkosten vanzelf
vul je eerst een foutief creditcardnummer in. klaar is kees vejayquote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef vejay het volgende:
[..]
Maar ik zie geen enkele manier om verzendkosten te zien vóórdat ik een credit card registreer. Doe dat liever alleen als de verzendkosten niet te hoog zijn.
Maja, toch bedankt, weet ik in ieder geval dat het afhankelijk is van het gewicht. Binnenkort maar eens kijken dan denk ik.
Geniaalquote:Op donderdag 10 april 2008 02:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
vul je eerst een foutief creditcardnummer in. klaar is kees vejay
Geen invoerrechten, het komt namelijk uit Engeland.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef -Rebelle het volgende:
komen er invoerrechten bij of alleen de verzendkosten?
en hoeveel zijn de verzendkosten en wie heeft er een kortingscode
Hoe zaten je bestellingen? En vooral die laatste is leuk!! Zat die ook mooi?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb dat e-mailadres van hier!quote:Het gaat als volgt:
We bestellen iedere week en doen dit vrijwel altijd voor grote groepen mensen, daardoor blijven de verzendkosten van Asos per persoon laag. We zetten ze standaard op 85 eurocent. De verzendkosten om de spullen van ons naar jou te versturen komen daar uiteraard bij. Mocht je in de buurt van Nijmegen wonen, dan is ophalen ook een optie.
Je kunt het artikelnummer + maat + kleur aan ons doorgeven, en wij zetten dat bij de bestelling. We hanteren altijd een deadline, die is voor deze bestelronde 6 juni, wat betekent dat je tot 20.00 je bestelling door kunt geven of aan kunt passen. Vervolgens heb je tot diezelfde dag 23.00 om een printscreen van de betaling te mailen. Als je Abn Amro hebt is een printscreen niet nodig, want die betalingen kunnen wij meteen zien.
Wij werken met printscreens omdat we wel zeker willen weten dat de spullen die wij voor iemand bestellen ook daadwerkelijk betaald worden. Annuleren van een bestelling is altijd mogelijk, maar dan stellen wij een mailtje wel op prijs.
Verder bestellen we vrijwel iedere week, dus mailen kan altijd.
Vervolgens mailen we je op de volgende momenten:
- wanneer we je geld ontvangen hebben
- wanneer we bericht hebben van Asos dat de bestelling onderweg is naar ons
- wanneer we de bestelling hebben ontvangen en naar jou verstuurd hebben
Retoursturen is ook een mogelijk. Binnen 5 dagen van ontvangst kun je de spullen in de originele verpakking naar ons terugsturen, en dan storten wij het bedrag van het produkt op je rekening terug. Wij zorgen er vervolgens voor dat de retouren bij Asos terecht komen.
Je kunt trouwens op het Elle Forum kijken, dan kun je zien dat we ook echt doen wat we zeggen dat we doen. We heten daar Nanneke.
Oh ja, over het algemeen hebben we een bestelling een week na het plaatsen in huis. We proberen altijd (en dat lukt meestal) om de bestelling de dag erna naar iedereen te versturen.
Asos-prijzen zijn trouwens in ponden, rechts bovenin kun je de valuta in euro's zetten.
Het is een heel verhaal geworden, en hopelijk is het antwoord op al je vragen, maar anders horen we het wel.
Groetjes
Goh, noem eens een merk die dat niet doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:19 schreef stijn_ het volgende:
bij mij duurde het langer. kheb 9 dagen op mn zonnebril gewacht en bovendien werken ze met gephotoshopte plaatjes
Ja inderdaad. Ik ken ASOS van ellegirlquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
forum.ellegirl.nl heeft regelmatig inkoopacties, even in de gaten houden
op dat forum zijn ze ook meestal up-to-date met kortingscode's, niet alleen van asos, maar ook van h&m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |