Op het vasteland bedoel je zeker?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Heero87 het volgende:
In België hebben we geluk: VT4 brengt de finale van Heroes al op 4 juni op het scherm, amper twee weken na de uitzending in Amerika. Daarmee zijn ze de eeste die het zal uitzenden in Europa.
quote:OK that’s it for now. My typing fingers are cramping up. Next week Episode 20 which, in my own behind-the-scenes-but-still-a-fanboy way, I think is one of the most mind blowing episodes of TV EVER! There, I said it…
weet ik wel, maar de opmerking kun je zo leuk dubbelzinnig gebruiken met de ontploffing en het feit dat ze krachten heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik zie dat veel mensen denken dat de moeder van Petrelli op kan warmen, maar dat denk ik dus niet.
"She warms up" betekent gewoon ze wordt wat losser (aardiger, vriendelijker)
...
Ja, ze zijn aan het uitzenden inderdaad, maar dus nog de afleveringen die al maanden geleden in de USA waren. Door de korte stop in de USA heeft VT4 ze nu dus quasi bijgehaald, en de laatste aflevering in juni zal amper twee weken na de Amerikaanse uitzending op het scherm komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op het vasteland bedoel je zeker?
Ik dacht trouwens dat Belgie het sowieso al aan het uitzenden was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen?
Het Britse filiaal van Sci-Fi Channel is halverwege het seizoen, ze zijn volgens mij in januari begonnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef Heero87 het volgende:
Het vasteland? Zijn ze in de UK dan ook al zo ver? (heb er geen idee van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |