Hij telt nog steeds af naar 8uur nederlandse tijd.. Die widget klopt niet of gaat uit van de klok van mijn computer en niet van een server of wat dan ook, je hebt er dus nog steeds niks aan.quote:
De eerste aflevering (zoals vaker bij series, omdat de pilot is) stelt idd niet heel veel voor. Maar de afleveringen daarna worden beter. En vanaf aflevering 4 krijgt de serie helemaal het niveau dat je verwacht.quote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Myers het volgende:
Is deze serie echt zo leuk? Ik vond de eerste aflevering niet zoveel aan. Toch nog maar eens een kans geven dan.
Wees blij dat je werk hebt, in Afrika gaan mensen dood van de hongerquote:
Maar daarom maag ik nog wel een vrije dag wensen als Heroes er isquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk hebt, in Afrika gaan mensen dood van de honger.
Daar kunnen ze ook geen Heroes kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het heul erg zullen vinden!quote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef Caspian het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook geen Heroes kijken
Ze weten niet wat ze missen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het heul erg zullen vinden!
Ik ben niet vrij, maar reken maar dat ik 'm kijk voor ik de deur uitga.quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Vanavond, en morgen vrij, dus kan hem 's ochtend al kijken
Echt niet, dat heeft de media bedachtquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, vergetenquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Echt niet, dat heeft de media bedacht
Misschien is dat verwijderd omdat het illegale praktijken betreft, oenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:19 schreef SiGNe het volgende:
?? ik mis mijn post? of ik word dement..![]()
Ik had zoiets gepost als dat ik maar tot morgen moest wachten omdat ik 'm op een bepaalde dc++hub niet kon vinden en dat ik me dan maar morgen ziek zou melden voor m'n werk...
(overigens ben ik ook echt ziek, ziekte van crohn, dus zou ik sowieso morgen niet aan het werk gaan, elk nadeel heb ze voordeel)
En LWaS, hoe kom je aan dat FOK!fossiel achter je naam? Ik ben nog véél fossieler dan jij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |