abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193337
Ik keek eens bij nieuws op de BB site en las het volgende:

UFO bezoekt bewoners
29/09/1999

Een vliegend object schiet maandagmiddag rakelings langs Sabines hoofd in de tuin. Het blijkt een fles te zijn die als een projectiel over de schutting geworpen is. Het is echter niet kwaad bedoeld, er zit gewoon een briefje in. Tot haar grote schrik ziet Sabine dat het de uitslag van een populariteitspoll is over de bewoners van het Big Brother huis. Ze weet nu wie er volgens deze verkiezing het meest populair is.‘s Avonds praten de bewoners erover. Ze vragen zich af wie de fles over de schutting heeft gegooid en waarom.

De gevolgen hiervan zijn o.a.:

.......De weemoed viert hoogtij in het Big Brother-huis. Bianca huilt en is zichtbaar onder de indruk van de ontwikkelingen van de afgelopen dagen.....

.....Ook is Bianca heel achterdochtig over Big Brother. Ze is bang dat het programma haar negatief zal afschilderen en dat de mensen haar daar op gaan aankijken.....

-----------------------------------------

Mijn mening van dit geheel is dat ik het een totaal foute actie vind van de persoon (en) die dit hebben gedaan. Ze weten niet hoeveel pijn ze hiermee hebben verricht !!!! Ze hebben het al moeilijk genoeg, en hiermee wordt het weer ff moeilijker gemaakt.
Weet iemand wie dit heeft gedaan ? of heb je hier een reactie op ?

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
pi_193338
Hallo!!!! Ding ding ding ding!!!! Zijn we wakker...???

Hadden die "zielige" bewoners dit niet eerder kunnen bedenken? Neem aan dat ze dit toch wel overwogen hadden van te voren, nietwaar!?

Zo niet, dan zou er wellicht een lampje had moeten gaan branden bij de selectie, psychologische tests etc....

Groetjes, Catzilla
pi_193339
Lijkt me in dit geval niet overbodig om even te melden dat het doel van de komende B-B-meeting de bewoners van het huis een hart onder de riem te steken is en niet onrust binnen de groep veroorzaken.
Dus een persoonlijke groet in plaats van een heel verhaal over hoe klote jij Bianca, Bart, Karin, Ruud, Sabine, Maurice of Willem wel niet vindt. Zeiken doe je maar in dit forum. Of gedraag ik me nu als een Bianca?
Ik zou het gewoon heel jammer vinden als onze ludieke actie, zo'n negatief gevolg had.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 29 september 1999 @ 23:48:00 #4
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_193340
Zo is het Barbarella.
You go girl!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_193341
ja mee eens b, maar ik vrees dat de actie van dit form negatief uitpakt maar daarin tegen willen de mensen dat hier geloof ik ook. Ik vind elke ontwikkeling intresant dus laten we maar kijken wat er gebeurt.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_193342
Inderdaad Barbarella,

JONGENS EN MEISJES, steek ze ALLEMAAL een hart onder de riem ! Neem bijvoorbeeld een stukje uit de krant mee of iets dergelijks. Een pakje sigaretten voor de rokers... enz enz. Zorg dat je iets speciaals hebt om ze blij te maken, daar hebben ze wat aan ! :-)
( en hebben ze nodig ook ) Het gist was bijvoorbeelt op... ha ha.

Effe een tip voor de mensen die een BB Message Ball maken. je kunt 'm ook opensnijden en de boodschap erin doen, is beter tegen de regen... en bovendien heeft dat een leuker effect !

mzzl !
Mathijs

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
  donderdag 30 september 1999 @ 00:14:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_193343
Nou zeg, jullie doen alsof ze in HEL zitten en een opkikker nodig hebben van ons! Doeiiii, vergeet niet dat dit uiteindelijk gewoon een 'wedstrijd' is met maarliefst 250.000 guldentjes als hoofdprijs! Ik vind ook dat die meeting goed moet verlopen en dat er geen negatieve boodschappen over het hek gegooit moeten worden, maar vergeet niet dat ze hier zelf om gevraagd hebben en een hart onder de riem steken vind ik wel weer wat over done!
-=***One nation under a groove***=-
pi_193344
Nee, gewoon eens wat geks, wat anders, wat compleet nieuws:

7 tennisballen voor ieder 1.
met hun naam erop ...
en erin doen we :

spaanse vlieg...

hahaha. sorry melige bui...

ik ga slapen, genoeg BB voor 1 dag..

May the force be with you

pi_193345
Nee, ze echt op de hoogte brengen is niet goed niet leuk niet OK

Ze zaten nu al zo van 't heeft geen zin meer om leuk te doen want Ruud gaat toch winnen, maar je kan niet weg. Geen kans op 250.000 wel de tijd uitzitten.

- - - - - - - - - - L E K K E R - - - - - -

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 30 September 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  donderdag 30 september 1999 @ 08:48:00 #10
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_193346
Het probleem is dat ze bij V het goed kunnen sturen wie er gaat winnen.
Hetzelfde is met Martin gebeurd.
Voordat de stemming met het publiek ging plaats vinden werd ie behoorlijk zwart gemaakt op TV. en toen ie eenmaal weg was toen was Martin in 1 keer een leuke gozer die overal aan meedeed.
Je kan de boel behoorlijk manipuleren met de
editing tafel.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_193347
Veronica heeft gewoon zelf dat briefje daar in de tuin gegooid zodat er weer wat gespreksstof was..
pi_193348
dat verwacht ik absoluut niet. dit zou namelijk getuigen van een bepaalde mate van intelligentie. Van V kun je veel zeggen, maar het iq bij v is zo mogelijk nog lager dan die van de bewoners.
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')