Verschil in warme en koude lucht lijkt me?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
waarom douchegordijnen altijd naar binnen waaien![]()
immunoglobuline Aquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
De aanmaak van IgA? Wat is dat?
Ik ga het even nalezen voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
- de intelligentie van het door één neusgat ademhalen
Die weet ik volgens mij ook
Was dat niet om één neusgat rust te geven? Dat ze afwisselen om de zoveel tijd. Wat ook verklaart dat je bij verkoudheid steeds een ander neusgat vol hebt zitten
waarom zou je een neusgat rust willen geven? en hoe bevordert dat de intelligentie dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
- de intelligentie van het door één neusgat ademhalen
Die weet ik volgens mij ook
Was dat niet om één neusgat rust te geven? Dat ze afwisselen om de zoveel tijd. Wat ook verklaart dat je bij verkoudheid steeds een ander neusgat vol hebt zitten
Eeeewquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef Soempie het volgende:
een gemberkoekje bereikt zijn soptoppunt na 3 seconden een tarwekoekje na 8 seconden.![]()
Ik vind soppige koekjes altijd vies, maar oke.![]()
Met echte intelligentie heeft het niets te maken lijkt me. Meer zoals je een computer "intelligent" noemt of dat Philips "intelligent" designs heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
waarom zou je een neusgat rust willen geven? en hoe bevordert dat de intelligent dan?
![]()
Hier ergens ligt er een met 666quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 2 boekjes liggen met 101 nutteloze feiten oid
Doe datquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
ik zal het wel even uitleggen..
M'n geld was op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Mikkie het volgende:
Soemp, je had voor jezelf ook zo'n boekje moeten kopen
omdat ze me altijd uitlacht als ik weer zit te kloten met mijn lenzenquote:
Daar heb ik dan ook onmiddelijk m'n levensstijl op aangepast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je verdient tegenwoordig nog wel zo veel?
waar over?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag een email van niemand minder dan
[afbeelding]
Over hoe ik denk over het kabinets beleids ofzoquote:
Kapitein Deel II bedoel je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
Hm, Nem, welk nummer zou ik je ook alweer sturen? En heb je voor mij: cd van jou cd van mij? Heb hem wel, maar er zitten haperingen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |