Die hebben wij ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
[afbeelding]
Best wel raar dat ie nu 15 euro duurder is dan wanneer ik hem kocht
Ohja dat was tijdens PlundraPlundra
Doe je even een fototje als hij klaar is? Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.quote:
het zijn er nu 4 naast elkaar. Voor de onderste helft van de linkerkast komen de gehalveerde deuren ook terug.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Doe je even een fototje als hij klaar is? Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.![]()
Ok.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:27 schreef Faithz het volgende:
Ik vind dit eigenlijk leuker, puur om je nieuwste aankopen te laten zien en geen vragen over hoe je een kastje in elkaar moet zetten geloof ik
De plank van de tv hing inderdaad door; dat is nu hersteld. De andere planken hangen niet echt door, maar er hangt een lichtslang achter die niet helemaal strak staat, mogelijk vertekend dat op de foto als doorhangplank als je niet weet wat je er van moet maken?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
hangen die planken nou zo door of ligt het aan mij?
Djeez... wat een bende!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
het zijn er nu 4 naast elkaar. Voor de onderste helft van de linkerkast komen de gehalveerde deuren ook terug.
[afbeelding]
Jij denkt dat 8 traliekooien minder bende geeft en ordelijker oogt?quote:
ik wilde hem kopen voor mn vriend zn verjaardag vorig jaar, maar hij paste niet in de autoquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar ik heb geen plek op m'n kamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |