Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet genoeg Brahma.
quote:
Wat wel vaag is trouwens, je krijg soms zo'n kort berichtje onderin dat er een alternate stance mode available is. Heb al die dingen uitgeprobeerd (ook alternatieve aim e.d.) maar dat lijkt geen verschil te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb de muziek in het spel zelf uitgezet, maar bij het menu is het wel leuk. Goeie muziek trouwens, mooi gemaakt, zeker voor een mod.
ik vind dat superharregarre gelijk heeftquote:
Hmm ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 't sfeertje met die muziek echt superrelaxt maar goed, heb ook geen headset waarmee ik kan horen waar iedereen vandaan komt, dus op geluid vertrouwen ik sowieso niet.![]()
Dat kan niet want ik heb vandaag nog niet gespeeld. Of heet er nog een speler gewas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
Ik speel overal wel.
Zat volgens mij vandaag nog bij je in de server, je TKde mij
Doe je dat door de microfoon?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn nickname was George Bush, omdat ik de eerste keer met US speelde. De laatste tijd is Iraq steeds in ondertal dus ik kies steeds voor Iraq, vandaar dat ik nu Hizbollah heet.Je kon mij herkennen aan het veelvuldig schreeuwen van Allahu Akbar.
Nee, maar goed idee.quote:
Of dat, of iets dat er op leek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik heb vandaag nog niet gespeeld. Of heet er nog een speler gewas.![]()
Is goed, ik kom nu naar een Nederlandse server.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien leuk om achter je naam [Fok!] te zetten, zodat we elkaar herkennen? Ik doe het in ieder geval vanaf nu, dan zien we wel.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Is goed, ik kom nu naar een Nederlandse server.
Ja regelmatigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schop. Heeft iemand hier ook last van een soort vage lag waarbij je beeld heel even freezet, en als 't weer unfreezet hoor je 't geluid alsof je wapens weer ge-equipped worden. Echt teringirritant.Heb 't alleen in Insurgency...
Even gezocht op 't forum daar en schijnt bij meer mensen te gebeuren inderdaad. Hopelijk vinden ze de oplossing, zag daar iets staan over tick/rates.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |