Beetje nieuws dat wel redelijk bekend was eigenlijk, en het is meer de vraag of het wel of niet doorgaatquote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef roepdeman het volgende:
Ik wil niet kijken in al die spoilers en reacties erop maar ik ga het toch doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:59 schreef roepdeman het volgende:
Damn!! Die PPV was goed gedaan! Mensen die voorheen niet in de spotlight stonden kregen nu de kans en hebben daar goed gebruik van gemaakt, Sabin en Shelley zijn samen een klasse apart. Gail Kim, AJ Styles, LAX en Rhino hebben allemaal dat beetje extra glans kunnen geven aan Lockdown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-04-2007 23:00:04 ]
quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw spoiler over een spoiler die ik niet ga lezen:DANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik had nooit de spoilers moeten lezen.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef Brownietje het volgende:
Don't read!!!!waarom lees ik het!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik had nooit de spoilers moeten lezen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf ook erg benieuwd naar ECW en dus vooral CM Punk."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:09 schreef wc-eend het volgende:
RawCena en verliezen in 1 zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(geen spoiler, dit zal ook nooit een spoiler worden als het aan Vince ligt)
Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken hehquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Cena en verliezen in 1 zin![]()
(geen spoiler, dit zal ook nooit een spoiler worden als het aan Vince ligt)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken hehmaar moet wel zeggen over raw
Das dus de reden waarom mensen Cena niet zo mogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar heh, emotiequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef renwan het volgende:
Ik irriteer me meer aan HBK, die bloed om de haverklap en als ie in een tag team match zit dan begint ie weer zo spastisch te kruipen, het lijkt verdomme net een robot.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom nog maar een weekje om het hoekje kijken hehmaar moet wel zeggen over raw
dat zijn finishing moves dus die komen zogenaamd extra hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |