quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef WurM het volgende:
Ja, het heet werk.
dan doe ik het niet goedquote:
Ik snap het niet of wil het niet snappenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:21 schreef Retox het volgende:
Tijd doden!
Is gratis want tijd is van niemand en als de tijd dood is kan het dus ook geen tijd meer kosten.
Probleem opgelost
Moet het ook niet willen snappen, dat kost tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik snap het niet of wil het niet snappen
--> TRU
* Bosbeetle dood de tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 14:21 schreef Retox het volgende:
Tijd doden!
Is gratis want tijd is van niemand en als de tijd dood is kan het dus ook geen tijd meer kosten.
Probleem opgelost
oh je zocht argumentenvan fokkers om aan je vriendin te verantwoorden dat je alleen maar met r wil neuken ipv haar een keertje mee uit eten nemen? Zeg dat dan meteen, dan geef ik je er nog een paar:quote:
neen ik wou naar wat meer concerten maar mn agenda is al vol met andere concerten en ik heb niet zoveel geld meerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
oh je zocht argumentenvan fokkers om aan je vriendin te verantwoorden dat je alleen maar met r wil neuken ipv haar een keertje mee uit eten nemen? Zeg dat dan meteen, dan geef ik je er nog een paar:
- huisdieren worden meestal niet toegelaten in restaurants,
- een hoer neem je toch ook niet mee uit eten?
- weggegooid geld omdat haar culinaire smaak niet verder reikt dan de frietboer, en jin dat geval jouw juices veel gezonder zijn
- etc etc.
niet! terug in de tijd reizen kost geen tijd het levert zelfs tijd op !quote:
Hodfrquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef Retox het volgende:
mar tijdreizen is doorgaans niet gratis
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef WurM het volgende:
Ja, het heet werk.
Toch zullen sommige mensen daar ook voor moeten betalenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |