abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193295
Zoals hedenavond gehoord en gezien bij BB op TV. Bianca fluisterde in het oor van Willem dat ze geen horloge heeft maar CONDOOMS.
Ze zei het net iets te hard!

Als ze slim is ken ze die verkopen aan Bart of Sabine

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193296
Dat je dat kon verstaan!! Ik heb zó m'n best gedaan, maar dat kon ik er dus echt niet uit opmaken! Ze heeft wel door hoe ze die microfoons moet gebruiken..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_193297
Ruilen voor sigaretten. Willem en bart schatten hun neuk-kansen slecht in zeg, want op dat gefluister reageerde ze nauwelijks. Ik hed eerder het idee dat ze Bianca zat waren. En wat was dat grap van Bart (?) over Maurice en een Kut? Veel irritaties vandaag.
Dikke Snikkel
  Admin woensdag 29 september 1999 @ 21:50:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_193298
ze zei idd duidelijk 'condooms'.
was goed te verstaan hoor
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_193299
Merel ik heb de aflevering opgenomen om het vervolgens over mijn geluidsinstallatie af te luisten....Zeer helder kwam dit binnen. Ik vraag me alleen af waarom men zo geheimzinnig
doet over condooms

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 1999 @ 21:55:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_193300
Volgens mij zei onze Ti-Tattoo-Toverheks zoiets als "De kijkers denken dat het condooms waren"
Iets in die zin
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_193301
Ze zij 'condooms' maar bedoelde (het meisje is tenslotte een doordenkertje) dat ze al had verwacht dat Veronica (de manipulator) deze zaak zou gebruik om te insinueren dat het om condooms ging. Ondanks haar verklaring van het horloge. Vreemd allemaal. Ik had vorige week niet een 'condoom' idee gekregen. Ze wordt nu echt een beetje paranoide geloof ik
I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_193302
Please Baretta,
je kunt het keihard afluisteren:
geef ons een woordelijke weergave

want zo'n geheim is TE ERRRRUUUG

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_193303
Bianca liep dus naar Willem ze boog dus voorover en zei " weet je nog een tijdje geleden toen ik in de dagboekkamer moest komen?"
Willem: "ja dat weet ik"
Bianca: "dat zijn condooms"

Overigens gewoon over de TV is het ook prima te verstaan hoor!

pi_193304
ze zei condoms maar in een andere contekst ze doelde op het feit dat zij dacht dat dat was wat veronica er van zou maken dat ze bij zich had...jongens zie geen vuur waar dat niet is (ofzo iets)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_193305
Ik kan wel begrijpen dat Bianca condooms heeft meegenomen, maar wat doet Maurice nou met een kut.
Ik lachte me helemaal ziek toen ik dat hoorde. Ruud kon 'm ook wel waarderen.

Het laat ieg heel goed zien dat we de doeners en de hangers hebben, waarvan nu de doeners het duidelijkst zien wie de hangers zijn EN DAT GOED ZAT AAN HET WORDEN ZIJN.
De hangers (de meiden + Maurice) zien het nog niet zo scherp.

Goeie weekopdracht; meer explosie dan die balonnen

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_193306
Bianca en condooms

Denkt Bianca soms dat wij denken dat zij denkt te scoren??? Dacht het niet!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 29 september 1999 @ 23:54:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193307
Jongens,
ze zij dat het 'horloge' ongetwijfeld door V. gebracht en door de kijker geinterpreteerd zou worden als condooms. 'Let maar op, zoiets wordt het.'
Hallo allemaal... we leven in Nederland... over condooms zou tatto / piercing-woman ECHT niet moeilijk gaan doen, en waarom ook. We zijn toch allemaal wel het 'TINA-WIEVIEL-KOSTEN-DIE-KONDOME???'-stadium voorbij?
Resteren dus twee mogelijkheden:
a) 't was gewoon wel een horloosie
b) 't was iets anders, maar geen condooms
o ja, er is nog een derde:
c) Bianca is paranoide / gek aan het worden
en nog een vierde:
d) ze voelt aan haar rare water dat ze niet zo popi is, en verzint dit om erin te blijven (want iedere sensatiezoeker wil wel zien of en hoe iemand instort...
Hoe dan ook... vanavond stond ze het woord 'zeezout' te schilderen op de muur...
jaja, het is allemaal wat
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193308
Volgens mij stond Bianca daarom in de tuin te huilen, ze heeft condooms maar niemand om ze mee te gebruiken!
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_193309
Bianca dat is einde oefening, nog eventjes en ze ziet Ruud voor Elvis aan die gitaar aan het spelen is. Condooms zijn het zeker niet, ik zet mijn geld op een wonderstok van Bianca om de lange dagen plezierig door te komen
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_193310
Geen condooms joh, denk eens na... het waren gewoon XTC pilletjes.
pi_193311
Hmm, dan moet ik misschien toch maar m'n oren even laten nakijken hè?

Maar volgens mij bedoelde ze ook dat V. alleen zou laten *lijken* alsof ze condooms bij zich had. En wat dan nog? Big deal!

't Lijkt me wel leuk om te zien dat er iemand instort. Ze wist toch van te voren dat ze van alle kanten bekeken zou worden door camera's en mensen.. Nou dan!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_193312
Zijn jullie dat stukje van dag 5 vergeten ofzo? Daarin zag je toch duidelijk dat Bianc zich rotschrok toen ze haar spullen moest doorzoeken op alles waar batterijen inzaten. Ruud erbij, hij heeft het gezien maar wij niet . Ik ga met Pedro mee: een pretstaafje voor de lange nachten.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_193313
Bianca d'r 0pretstaaf, is dat niet die bezemsteel waar die heks mee rond vliegt?

donderdag 30 september 1999 @ 09:47:00 #20
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_193314
Misschien iets voor na 13.00 uur? Big Brother "goes wild" of zoiets....Of zijn die condooms ook weer gesponsord net als het interieur (Door IKEA).
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  donderdag 30 september 1999 @ 09:50:00 #21
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_193315
13.00 = 23.00 uur, Volgens mij wil ze helemaal geen mannen, ze kan toch ook lesbisch zijn. Waar ze die condomen dan voor nodig heeft..ik heb geen idee
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  donderdag 30 september 1999 @ 10:10:00 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_193316
mischien condooms voor de pretstaaf voor multi gebruik?

en ik wil sancties tegen briefjes verbranden en wrijven op de borst

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 30 september 1999 @ 10:10:00 #23
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_193317
Ik ben even vergeten wie is geweest, maar toen iedereen z'n electrische appraten en schrijfgerij/ei (?) in moest leveren kwamen er ook twee baterijen naar boven, zonder apparaat. Het lijkt me dat het apparaat zonder die batterijen dan ook wel bruikbaar zal moeten zijn en ik kan me niet heel erg veel van dat soort dingen voorstellen.

(know what I mean?)

pi_193318
Bianca is aan de antidepressiva en die pillen zaten in haar toilettas. Nu zijn ze op en wordt ze helemaal gek. Kijken wat ze met die geit gaat doen, doen ze vanavond in het huis brengen.

pi_193319
Alsof je condooms nodig hebt in dat BB-huis. Ik neem aan dat er toch nog wel wat balonnen over zullen zijn van de eerste weekopdracht...

Trouwens: in de aflevering van gisteren was wel flink gemanipuleerd om er maar voor te zorgen dat alle kijkers zich tegen Bianca gaan keren. Okay, ik wilde haar er al uit, maarreh hier zaten veel vuile mediatruukjes in. Om Martin's vriendin nog maar eens vrij te citeren: de programmamakers kiezen wat ze laten zien en bepalen zo het beeld van iemand. Wat een zo goed mogelijk eigen beeld vormenvalt niet mee met blauwe streams!

Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')