Wokken!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wokken![]()
Er is al regelmatig een hendige maaltijd op tafel gezet met dat ding. Briljante uitvinding.
Dolf - ADHD - Jansenquote:
Ovenfriet dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Iets met aardappels en hopen op een briljante ingeving van JD in de supermarkt.
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee. Maar de aardappels liggen al in het kastje.quote:
nee, ik eet juist geen pannekoeken, dus ik heb mijn buik er niet vol vanquote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Heerst hier een pannekoeken-fetish waar de meesten ondertussen de buik vol van hebben?
Al die reacties.
Dat vind ik nou altijd van ADHD - (Mental)Theo nogwattes...quote:
Oreo's zijn toch die vieze zwarte koekjesquote:
Oreo IJs!quote:
Heerlijk omhuld met chocoladequote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef es70 het volgende:
Oreo's zijn toch die vieze zwarte koekjes.
Gekookte aardappels, gladdig zjuutje eroverheen, zoquote:
De A4 is hier niet echt in de buurtquote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Bij de Chinees, in de Gouden Wok (over de A4) is het heerlijk eten
Ik heb hier nog een bakje mini oreo's staan, volgens mij uit een kerstpakket... Zegt wel iets over hoe gewild ze hier zijnquote:
Ik vind jou ook liefquote:
Gehaktballuhquote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, gladdig zjuutje eroverheen, zo
raar wijf
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef es70 het volgende:
Ik heb hier nog een bakje mini oreo's staan, volgens mij uit een kerstpakket... Zegt wel iets over hoe gewild ze hier zijn.
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
Gaan we weer hoorquote:
Als je een keer naar Schiphol moet, 't is daar in de buurt!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De A4 is hier niet echt in de buurt.
Nouja, ik wil ze ook wel komen halen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoorGisteren pannekoeken, nou dit... Heb jij belangen bij de Post of zo?
'T is geen brievenbuspakjequote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorGisteren pannekoeken, nou dit... Heb jij belangen bij de Post of zo?
I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een keer naar Schiphol moet, 't is daar in de buurt!
de post werkt haar overigens wel tegen...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oreo kruimels. Gat in de markt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef es70 het volgende:
'T is geen brievenbuspakje. Ik kan ze natuurlijk wel los in een grote envelop doen, tenslotte zijn er ook veel mensen die stroopwafelkruim lekker vinden
.
Ja, arme Indie. Zonder z'n koffiepads.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
de post werkt haar overigens wel tegen...![]()
haar pakketje richting indah doet er al 6 weken over...![]()
Ik heb er niets mee te maken, Indah woont niet in mijn wijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
de post werkt haar overigens wel tegen...![]()
haar pakketje richting indah doet er al 6 weken over...![]()
Woon jij bij Indie in de buurt?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb er niets mee te maken, Indah woont niet in mijn wijk.
Dan leg je die oreo's op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!quote:
Nee dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Woon jij bij Indie in de buurt?
Hi Tal
En bij de post gaan ze dit keer flippen over zwart poeder ipv witquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan leg je die oreo's op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
Whehehe
Oreo's helemaal flippen natuurlijk (mijn doosje, wat doe je?)
Jij zo: ja nu is het wel een brievenbuspakjeWhehehehe
Iets met aardappels. JD kookt. Ik heb geen idee wat.quote:
Jaquote:
Verleden jaar was het heerlijk weer en liep ik in lange bovenkleding omdat ik met spalken liep en die zagen er niet echt leuk uit..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Mwah... Iets minder vaag, minder jeuk, maar nog altijd gebubbeld
.
Is het eindelijk lekker weer, loop ik in een lange broek en met lange mouwen en weet niet hoe snel ik weer binnen moet komen.
Waaromquote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Mwah... Iets minder vaag, minder jeuk, maar nog altijd gebubbeld
.
Is het eindelijk lekker weer, loop ik in een lange broek en met lange mouwen en weet niet hoe snel ik weer binnen moet komen.
Klinkt ook niet lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Verleden jaar was het heerlijk weer en liep ik in lange bovenkleding omdat ik met spalken liep en die zagen er niet echt leuk uit..
En waren van plastic dus was het niet echt zweetvrij zeg maar
Omdat ik het zegquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom![]()
Langzaam vooruit dan. En van het weekend lekker de zon in
Patatquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met aardappels. JD kookt. Ik heb geen idee wat.
Dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
Te langzaam. De zon in is denk ik niet echt een briljant plan
.
Goed geregeld, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Patat
Wel handig dat hij kookt, hoef jij het niet te doen
Dus overrule ik jequote:
Zeggen wij ook wel voor je hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed geregeld, al zeg ik het zelf.
Dat kan jij hier helemaal nietquote:Op donderdag 12 april 2007 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus overrule ik je.
Nee, lijkt me niet verstandig, daar is de ellende immers mee begonnen.
We gaan de partytent maar opzetten, dan kunnen we zondag iig buiten zitten. Ik wil bruin worden, schiet lekker op zo
.
Puick.quote:
Doen ze, ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puick.
Eens ff wat nuttigs doen hier.
Ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan jij hier helemaal niet
Zal misschien wel lukken toch dan een beetje, zelfs onder de tent
Oh, dat is dan nog redelijk in de buurt.quote:
Gelijk hebben ze.quote:
En aan de andere kant kan ik nog terugbijten ookquote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets vergat.
Nou ja, kan ik ook geen huidkanker krijgen ofzo (kleine zegeningen).
Dat wel. Zit er voor mij nog even niet in. Zometeen weer naar d'n een of andere bijeenkomst tot half 4. Schijnt belangrijk te zijnquote:
En dan zit je dag er weer bijna op. Ook wel een positief vooruitzicht.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef JDude het volgende:
Dat wel. Zit er voor mij nog even niet in. Zometeen weer naar d'n een of andere bijeenkomst tot half 4. Schijnt belangrijk te zijn.
Tsk, daar zou je je nog stevig in verslikkenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant kan ik nog terugbijten ook![]()
Niet door de zon nee
Mwah, het ligt er maar aan welke. Zo vriendelijk zijn ze daar niet allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja. Prima aanvulling op het gezelschap.
Das een uitdaging jaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Tsk, daar zou je je nog stevig in verslikken.
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, het ligt er maar aan welke. Zo vriendelijk zijn ze daar niet allemaal
Dat is een flink stukje rijden.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar dan moet je wel eerst via de A58, A17, A16, A20 , A13 en de A4 gaan natuurlijk
hier ookquote:Op donderdag 12 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ze mogen hier vaker tentamenweek organiseren, wat een rust op de gangen.
Joah.quote:
sgool mogt mei niet, en dan kreegt ik lange vacantiquote:
quote:
Het gaat op het lijstje van serieuze overwegingen om een keer te gaan eten.quote:
Je moet wel van chinees houden natuurlijk (like dûh), en weten dat je niet de eerste keer een bord vol moet nemen.. Als je kleine porties neemt, kan je meer op, en meer woksauzen proberen (stuk of 8, van zoet tot zeer pittig).quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat op het lijstje van serieuze overwegingen om een keer te gaan eten.
Onbeperkt eten gaat ook prima bij een tentje hier in Breda overigens; spareribs to the max.
Hé, jij begint al net zo als die breezers daar te praten...quote:
Waarom niet...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Chinees. Jammerlijk genoeg mag ik geen pittig voedsel.
Pittig is ook relatief hequote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Chinees. Jammerlijk genoeg mag ik geen pittig voedsel.
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dat ie al vaker vanmiddag. Zal de nieuwe en verbeterde software wel zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef OA het volgende:
Probeer ik net een nieuwe pagina te openen, krijg je dit:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.quote:
Kanteltquote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.
Niet dat ik me er altijd wat van aantrek.
Nja, ze hebben ook zoetzuur enzo, dus je kan zeker nog wel wat eten.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.
Niet dat ik me er altijd wat van aantrek.
Of N259, A29, A15, A4, A20, A13, A4quote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je wel eerst via de A58, A17, A16, A20 , A13 en de A4 gaan natuurlijk
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Kantelt
Wat is voor jou pittig voedsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |