En jij ook trouwensquote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Afwazig het volgende:
Heeft ze wel gepijpt met condoom? Anders is ze nu zwanger.
Ja, ik heb haar gepijpt met een condoom en andersom ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Afwazig het volgende:
Heeft ze wel gepijpt met condoom? Anders is ze nu zwanger.
Je snap het verschil tussen pijpen en beffen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar gepijpt met een condoom en andersom ook.![]()
Anoniempje
moeje zeggen dat als ze je nog een keer homo noemen dan neuk je ze knetterhard in hun bipsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik weet nu niet wat ik tegen mijn vrienden moet zeggen, zodat ze ophouden mij homo te noemen.
Snap jij het topic niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Je snap het verschil tussen pijpen en beffen?![]()
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorryquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Je snap het verschil tussen pijpen en beffen?![]()
Je UI is wel toepasselijkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorry
UI?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorry
deze smily (quote:
Hallo Dr. Lovequote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef speknek het volgende:
Beste Anoniempje,
Homo-verdenkingen zijn altijd lastig, zeker omdat je natuurlijk niet buiten je vriendengroep wil vallen alsware je een smerige flikker. Ik kan me je leed dan ook goed voorstellen. Vaak gaan vrienden uit op uiterlijke kenmerken, zowel van je vriendin als van jou. Dat is niet netjes, maar je kunt er je voordeel mee doen. Probeer daarom in het vervolg weer recht op te lopen, met je benen keurig bij elkaar. Je geeft zo minder de indruk stevig uitgewoond te zijn in je bruine holletje. Binnen afzienbare tijd zul je merken dat je vrienden je weer accepteren binnen de groep en net doen alsof je een hetero bent.
Succes ermee!
Dr. Love.
net als deze smily door het leven gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hallo Dr. Love
Ik heb het geprobeert, alleen ze lachte me toen heel erg hard uit. Want ik ben laatst ondekt door een van mijn vrienden toen ik net haar aan het rukken was op de WC tijdens een feest. Dit was de eerste keer dat ik hun weer zag na het feest, en ik liep zoals je had gezegt alleen ze lachte me heel erg hard uit.
Wat moet ik doen?
Anoniempje.
spot de foknerdquote:
Ja, leuk... Ga nu maar weer naar F&Fquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
net als deze smily door het leven gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat we in ONZ bezig warenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
net als deze smily door het leven gaan
![]()