quote:Op donderdag 12 april 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik eens in 'active topics' ipv ' my active topics'
en dan kom je zowaar in heuul nieuwe topics
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Af en toe kijk ik eens in 'active topics' ipv ' my active topics'
en dan kom je zowaar in heuul nieuwe topics
Ah, ok, misschien dat ik er zondag even ben, zaterdag sowieso niet, en morgen denk ik ook niet, heeeeel misschien vanmiddag nog even..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al vroeg in de ochtend wegga, tussen 8 en 9u![]()
Ben in het weekend trouwens ook nog wel af en toe aanwezig!![]()
Succes trouwens ook nog met je zusje!![]()
ik klik vaak alleen de subfora indexen aan.... NWS, DE, HOC en soms GC... en heul soms active topicsquote:Op donderdag 12 april 2007 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik kijk nooooit in active topics. Alleen in MyAT of Nieuwe topics.
Er is hier elke dag een select gezelschap aan lieve mensen aanwezig!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik klik vaak alleen de subfora indexen aan.... NWS, DE, HOC en soms GC... en heul soms active topics
En ja, iedereen die met koffie begint op de vroege ochtend is lief![]()
Prima, ik zie het welquote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok, misschien dat ik er zondag even ben, zaterdag sowieso niet, en morgen denk ik ook niet, heeeeel misschien vanmiddag nog even..
Maar goed, anders tot maandag ochtend
Kijk aanquote:Op donderdag 12 april 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Er is hier elke dag een select gezelschap aan lieve mensen aanwezig!![]()
Allemaal koffieleuten...![]()
Gelijk fobo spieken ja?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
Ook gedaan + reactie!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelijk fobo spieken ja?
kost je een bakkie leut hoor, twee omdat je geen reactie achter laat...
whehehe
fobo spieken?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelijk fobo spieken ja?
kost je een bakkie leut hoor, twee omdat je geen reactie achter laat...
whehehe
In het FOtoBOek gekeken..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
fobo spieken?![]()
Was even in slaap gevallen denk ik.. ik ging toch al een bakkie voor mezelf halen! Neem ik ook wel voor jou mee dan![]()
In ieder geval bbq-en!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het schitterende aankomende weekend?
Ow, dat heb ik nu direct even aangepast, want dat klopte al nie meerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oooh dat is foboJa ik was even aan het kijken wat je favo forum was
![]()
Helaas nog niet... en ja, misschien BBQ'enquote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
zo heb ik weer even gespiektquote:Op donderdag 12 april 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik nu direct even aangepast, want dat klopte al nie meer![]()
Sinds ik modje ben van DE, moet ik dat er wel neerzetten natuurlijkquote:
Ik heb geen fobo...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
thx
ik kan nie reageren bij jou ^^
Ik zit net even een topic door te lezen daar en heb is best wel interessant!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds ik modje ben van DE, moet ik dat er wel neerzetten natuurlijk![]()
DE --> zie je de overeenkomst met een 'Koffie'??![]()
![]()
daarom voel ik me nu al thuis hier denk ik![]()
De Elementen: Storm in een kop koffie Zie ook de Indexnaam van het subforum![]()
BBQ-enquote:Op donderdag 12 april 2007 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |