daar mag je danny de schuld van geven, met zijn nieuwe usertspolicy.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
wie dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ontopic: Sommige users hebben zich een 'rol' aangemeten op het forum.
Ze zijn dus een typetje. Niets mis mee. Lees er overheen als het je niet kan bekoren.
Als je daar niet tegen kan dan moet je gewoon een eind oprotten. Dat komt voort uit het vroegere "NEWBIE BASHEN"quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Misschien hebben ze wel Gilles de la Tourette, weet jij veelquote:Op donderdag 12 april 2007 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Sommige users hebben zich een 'rol' aangemeten op het forum.
Zo zit ik in elkaar. Ik ben van het begin van FOK. Als je zag wat voor figuren daar verschenen op meets, dat wil je niet weten. Ik probeer dat een beetje te voorkomen tegenwoordig.quote:
Ik noem een Cerror, BrauN..quote:
HOER!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel Gilles de la Tourette, weet jij veel.
Met Yvonne steeds erbij durft niemandquote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat die Fok! meetings nog nooit ontaard zijn in grote knokpartijen!
hmm van braun wist ik dat idd wel dan ja. cerror niet echt, maar die zie ik dan ook wat minder vaak.quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef raegared het volgende:
[..]
Met Yvonne steeds erbij durft niemand![]()
Ik had wel altijd zin om SunChaser op zijn bek te slaan maar ik dacht altijd van laat die gozer maar. Het is ook maar een uitje voor hem.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat die Fok! meetings nog nooit ontaard zijn in grote knokpartijen!
Beide heren zijn vrijwel dagelijks aanwezig. Momenteel houden ze huis in Sex, LIF en meer van dat grutquote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hmm van braun wist ik dat idd wel dan ja. cerror niet echt, maar die zie ik dan ook wat minder vaak.
wel het idee dat de typetjes altijd weer overwaaien. net zoals ik kastanova en xebrozius veel minder zie.
vertrouwelijke informatie. ik kán het je zeggen, maar dan moet ik je doodschieten. krijgen we weer rellen enzo, doe maar niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Je kan het cerror (met kleine c) niet kwalijk nemen, die heeft nou eenmaal frontalehersenkwabkanker...quote:
Ik vind dat mensen die internet serieus nemen (op dit gebied) werkelijk naïeve sukkels zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |