Ja, leuk he...quote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef yvonne het volgende:
Hé, leef jij ook nog.
Mhuhahahaha!quote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef postmortum het volgende:
de users die hier zo schelden en op de man spelen komen normaal nooit buiten en zien internet als hun veilige thuishaventje waarin ze dingen kunnen en mogen doen die ze in het echten leven niet kunnen en mogen doen.
Ik wil voor 40 euro wedden dat ik een socialer leven heb dan jij.quote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef postmortum het volgende:
de users die hier zo schelden en op de man spelen komen normaal nooit buiten en zien internet als hun veilige thuishaventje waarin ze dingen kunnen en mogen doen die ze in het echten leven niet kunnen en mogen doen.
Poe poe wat een inzet.quote:Op zondag 15 april 2007 13:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil voor 40 euro wedden dat ik een socialer leven heb dan jij.
de hele dag op lan-party world of warcraft spelen noem ik geen sociaal levenquote:Op zondag 15 april 2007 13:33 schreef cerror het volgende:
[..]
40 euro? make that 550.000 euro gek.quote:Op zondag 15 april 2007 13:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?quote:Op maandag 16 april 2007 00:12 schreef Biogarde het volgende:
Oe. Even bijlezen.
Ben bezigquote:
WTF, inderdaad. Sinds wanneer is die BrEeZaH rotzooi überhaubt op Fok! te vinden?quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Armageddon het volgende:
Flikker op met die kudt inschuivende emoticons gek!
Geen idee maar als ze niet snel oprotten dan pleeg ik een moordaanslag op de fokcrew. Dat je dat even in je achterhoofd meeneemt.quote:Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
WTF, inderdaad. Sinds wanneer is die BrEeZaH rotzooi überhaubt op Fok! te vinden?![]()
Als je daarvoor nog een knokploeg nodig hebt bied ik me bij deze aan.quote:Op maandag 16 april 2007 00:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee maar als ze niet snel oprotten dan pleeg ik een moordaanslag op de fokcrew. Dat je dat even in je achterhoofd meeneemt.
quote:
*noteert*quote:Op maandag 16 april 2007 00:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als je daarvoor nog een knokploeg nodig hebt bied ik me bij deze aan.![]()
quote:Het spijt me Heer, dat we vaak alleen maar toekijken naar het leed en verdriet van anderen in plaats van er iets aan te doen. We zijn bang om voor onze eigen mening uit te komen omdat we erbij willen horen.
Vriend, snuif nog een beetje verder en ga ergens anders mensen op uitspraken uitlokken. Het is nu wel mooi geweest.quote:
Omdat mij dat bekoort. Ik vind het fijn om op domme mensen te reageren. Het geeft mij een soort van genoegdoening.quote:Op maandag 16 april 2007 20:47 schreef Klit het volgende:
Ik ben blij m'n beste Armageddon dat ik ondertussen bij één van je vrienden hoor, je bent een snelle leerling. De Heer zal dit zeker bekoren.
Er zit nog wel een scheve schaats in je reactie m'n beste Armageddon, want waarom reageer je eigenlijk?
definieer apenzuur.quote:Op zondag 22 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
krijg eens gauw het apenzuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |