eeeh, hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:35 schreef Staafje het volgende:
godverdomme wat bent je toch een vieze tering kk lijer
dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Als je van onbenullig repliek wilt dienen moet je je eens inlezen, je zet jefelf nogal voor paal zo. En dat is een understatement, maar goed, dat is wat je altijd doet.
Nee je hoeft ook niet perse dood maar een zwaar ongeluk m et blijvend letsel aan je armen en handen zou fijn zijn dan zijn we ook weer van jou afquote:Op donderdag 12 april 2007 01:49 schreef Klit het volgende:
[..]
Je hoeft ze iig niet dood te wensen bijvoorbeeld, ja, misschien is het voor jou even een omschakeling, maar dat kan echt hoor.
Doe eens normaal joh, kutmongoolquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:45 schreef Stone het volgende:
[..]
Nee je hoeft ook niet perse dood maar een zwaar ongeluk m et blijvend letsel aan je armen en handen zou fijn zijn dan zijn we ook weer van jou af
zo beter ? of is dit ook weer niet goed ?
En wat is je probleem met godverdomme dan ben je gelovig ofzo ? Blijkbaar bestaat ie dan niet als zoveel mensen godverdomme zeggen en er gebeurt niks dan maakt god dat blijkbaar weinig uit he.
En als laatste waar bemoei je je eigenlijk mee ik mag toch zeker zelf wel bepalen hoe ik reageer tegen andere users wanneer ik dat doe en welke woorden ik gebruik is mijn keuze daarvoor hebben we jou echt niet nodig.
Eh, nee, hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:45 schreef Stone het volgende:
En wat is je probleem met godverdomme dan ben je gelovig ofzo ?
Damnant quod non intelleguntquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Die dood- en kankerverwensingen vind ik inderdaad een beetje té. Maar als je niet tegen een lekker potje Godverdommeren kan dan raad ik je aan naar EO over te stappen of zo.
Sommige users hier zijn inderdaad het schieten van je kogel nog niet waard, dat effe terzijde.
Kijk, dit vind ik dus werkelijk waar niet kunnen, waarom wordt hier niets aan gedaan?quote:Op zondag 15 april 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf nietszeggende spammende kankerhomo.
Welneequote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef postmortum het volgende:
de users die hier zo schelden en op de man spelen komen normaal nooit buiten en zien internet als hun veilige thuishaventje waarin ze dingen kunnen en mogen doen die ze in het echten leven niet kunnen en mogen doen.
oh nee een fok!meet is ook real lifequote:
quote:Op zondag 15 april 2007 10:06 schreef BrauN het volgende:
Goed topic.
Maar TS, jong, rotte debiel, wat wil je nu eigenlijk bereiken? Onsterfelijkheid? Je ontmaagding? Zeg het me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |