God bestaat niet, opgelost, slotjequote:Op donderdag 12 april 2007 16:47 schreef Klit het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat je hier schrijft beste Armageddon, Dit is afgeleid van God verdoe mij, eigenlijk vraag je dus aan God om je te straffen voor hetgeen je deze wereld hebt aangedaan.
Als je iets aan God vraagt dan moet je natuurlijk wel achter hem staan en het geloof in hem hebben gevonden, je kunt tenslotte niets vragen aan iemand waarvan je vanuit gaat dat hij er niet is.
Ik snap alleen niet dat je, terwijl je dus de Heer in je draagt, zulke dingen hier plaatst.
Wat heb jij gesnoven?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Klit het volgende:
Ja vast wel, maar na een jaar van bezinning kan ook jij een beter mens worden beste Armageddon.
Het feit dat je de bewoording, zoals hierboven te lezen is, plaatst geeft al aan dat je het bewust doet om medeburgers bewust te kwetsen.
Maar wat is het nut hiervan? Is er al niet genoeg ellende op deze mooie aarde, laten we dan toch proberen om hier bij Fok te laten zien dat dingen ook anders kunnen gaan. Laten we laten zien dat we met z'n allen kunnen leven op een harminieus forum waar mensen elkaar respecteren en elkaar zo nemen als dat ze zijn.
Zou dat niet allemaal veel prettiger aanvoelen beste Armageddon?
Zou je dan niet met een veel vrediger gevoel de dag door gaan komen?
geen kwestie van denken, kwestie van mijn gezonde verstand gebruikenquote:
Daar zit inderdaad de bug in jouw systeem, Bij de Heer moet je niet je gezond verstand gebruiken, maar je gevoel laten spreken, je open stellen voor nieuwe dingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef HeatWave het volgende:
geen kwestie van denken, kwestie van mijn gezonde verstand gebruiken.
Wat bedoel je met dat je niet in sprookjes geloofd?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef HeatWave het volgende:
de bug in MIJN systeem nog wel? Ik geloof niet in sprookjes en IK heb een bug?.
Waarom dan de welige drugshandel? Als je met god net zo high werd zou de hele wereld 110% in god geloven ouwe.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Klit het volgende:
Geestveruimende middelen kun je zeker ook vinden bij de Heer, maar daar hoef je niet voor aan de drugs of zo.
Als je het ware gevonden hebt dan zal je geest zo ruim zijn en open staan voor alle liefde die je je maar kan bedenken.
kutgast ?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:47 schreef El_Rolando het volgende:
Voorbeelden, a.u.b.
Ik begrijp dat het een keuze is, of je staat open voor de Heer, of je bent aan de drugs?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:47 schreef Armageddon het volgende:
Waarom dan de welige drugshandel? Als je met God net zo high werd zou de hele wereld 110% in God geloven ouwe.
Waarom deze verwensing beste immortalsean, ieder zal sterven als onze Vader vindt dat zijn tijd gekomen is, ik neem aan dat jij je niet wilt vergelijken met de Heer, jij zult je dus slechts kunnen afvragen of aan de Heer kunnen vragen of hij hier welwillend tegenover staat.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef immortalsean het volgende:
zeg TS? ... STERF!!!
wist je dat schelden een teken van onmacht is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:50 schreef static het volgende:
Kutkloon. Verdrink in je bonkjes en sliertjes.
Zijn we niet allemaal klonen van onze Vader?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:50 schreef static het volgende:
Kutkloon. Verdrink in je bonkjes en sliertjes.
Als dat schelden vindt ben je er nog erger aan toe dan gedacht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wist je dat schelden een teken van onmacht is?
ja, gelukkig leef ik niet de hele dag achter mijn pc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:05 schreef static het volgende:
[..]
Als dat schelden vindt ben je er nog erger aan toe dan gedacht.
Als je van onbenullig repliek wilt dienen moet je je eens inlezen, je zet jefelf nogal voor paal zo. En dat is een understatement, maar goed, dat is wat je altijd doet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, gelukkig leef ik niet de hele dag achter mijn pc.
was jij niet dat ventje wat zelfs toen ie in afrika zat hier de hele dag ging posten?![]()
mr no life?![]()
Ik zou je eigen post nogeens teruglezen beste static en jezelf dan afvragen wie zich hier nu voor paal zet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Als je van onbenullig repliek wilt dienen moet je je eens inlezen, je zet jefelf nogal voor paal zo. En dat is een understatement, maar goed, dat is wat je altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |