Niet naar amanda hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:06 schreef product het volgende:
[..]
Je wordt er toch helemaal idioot van..Dat doet ie altijd..hij zegt wat en vervolgens verbetert iemand hem of heeft iemand een weerwoord en dan lult ie gewoon mee alsof ie dat andere nooit gezegd heeft...![]()
Hahahaha... nee, tis zo overduidelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt niet in zijn achterhoofd uit wat er voor hem speelt
Hij zegt het hoe hij het zegt...
Begrijpen jullie het nu eindelijk, verdomme?
begrijp jij het wel? wie is nou de domme op dit moment?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
omg wat is amanda dom en brian kan t niet vatte dat ze zo dom is hahahahaahahah
Maar hij zei ook geen ja, en dat onder druk van het moment en de groepsdruk omdat hij eerlijk isquote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gewoon tegen haar zeggen "ik vond het op dat moment verstandiger om me op de oppervlakte te houden" (=ik durfde op dat moment niet duidelijk nee te zeggen) is niet zijn sterkste kant.
Geweldig dit. Huub was al lang gaan schreeuwen tegen Amanda.
Dat komt nog wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
.... en de allergrootste frustratie is nu voor Brian dat hij er niet eens Huub de schuld van kan geven.
Ja hoor, gast...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
omg wat is amanda dom en brian kan t niet vatte dat ze zo dom is hahahahaahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |