oh ja... stukken !!!! .... vergeleken bij DIE romantische ontmoeting hoor ik hier de violen op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch is dit gesprek romantischer dan dat van CORA en Jaap...
5 ,minuten al bijna!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda laat een stilte van bijna een minuut vallen. Zelfs met haar mond dicht speelt ze het goed. Brian zit bijna op de grens van para !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wil met Amanda konijnen maar begrijpt niet dat daar tóch voor betaald moet worden, in de vorm van loyaliteit. Hij probeert Amanda te vertellen dat het een speltechnische zet van hem was maar zo komt hij niet weg bij Amanda. Ondertussen heeft Brian al veel te veel gezegd tegen anderen en dat realiseert hij zich nu dondersgoed. Met de hartelijke groeten van Natasia dit keer omdat zij zich ook recht moest lullen bij Amanda.
Inderdaad, ik zie me al heel een toekomst voor me voor dat stel. Amanda met zo'n lelijk oud tijgerprint-pantyding, Brian met z'n gouden ketting, dan inmiddels lompe pens en witte hempie (dat 'ie ook hier draagt) en een paar jonge keffertjes en een enkele kanariepiet om 't rijtjeshuis in de volkswijk op te fleurenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:02 schreef Prosac het volgende:
Die stilte tussen Amanda en Brian is echt briljant om te zien. Net zo uitgezakt 40 jaar te lang getrouwd stel.
Juist niet nee, hij is heel eerlijk naar amanda toequote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef patist het volgende:
[..]
nou hij is nu niet zo sneaky meer hoor![]()
![]()
Je wordt er toch helemaal idioot van..Dat doet ie altijd..hij zegt wat en vervolgens verbetert iemand hem of heeft iemand een weerwoord en dan lult ie gewoon mee alsof ie dat andere nooit gezegd heeft...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef patist het volgende:
(brainless) ja... helemaal correct.....
(amandel) "blij dat je het daar ook mee eens bent"
(brainless) dat zeg ik niet...
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie me al heel een toekomst voor me voor dat stel. Amanda met zo'n lelijk oud tijgerprint-pantyding, Brian met z'n gouden ketting, dan inmiddels lompe pens en witte hempie (dat 'ie ook hier draagt) en een paar jonge keffertjes en een enkele kanariepiet om 't rijtjeshuis in de volkswijk op te fleuren![]()
Nee hij is eerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef product het volgende:
[..]
Slim is ze niet maar als Brian vraagt wat heb ik gezegd?
Amanda: Ik denk er over na
Brian: wat heb ik daarmee gezegd?
Amanda: IK. DENK. ER. OVER. NA
Brian: Wat bedoel ik daarmee?
Amanda: Ja of Nee
Brian: Wat bedoel ik daarmee?
Amanda: JA. OF. NEE!!! en dat je dus niet 100% ja zegt
Brian zucht diep...lange stilte...
Tja, wat moet Amanda in godsnaam met zulke weerwoorden?? Die Brain is gewoon een gluiperd
Gewoon tegen haar zeggen "ik vond het op dat moment verstandiger om me op de oppervlakte te houden" (=ik durfde op dat moment niet duidelijk nee te zeggen) is niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
Prachtig stukje drama![]()
Ze zitten in principe op 1 lijn, maar Brian kan het niet onder woorden brengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |