Buiten DGK had hij haar al door de kamer geslagenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Je bent me alleen maar kwader aan het maken .... en Brian wordt pisnijdig.
Oops -- door dit soort types zitten Blijf van mijn Lijf huizen dus vol.
Zéker weten !!!! ...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Buiten DGK had hij haar al door de kamer geslagen![]()
Nee ze snapt er niks van. Brian wil alleen haar laten begrijpen dat hij geen nee gelijk kon zeggen want speltactisch stelt hij zich ermee afhankelijk en zwak. Maar dat is te veel voor haar te begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:50 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda gewoon normale vragen stellen en zet die Brian in de hoek en hij wordt helemaal loco die idioot...hij valt zelfs stil, gnieperige gluiiperd..
Ja hoor, we zijn op weg ......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Para brotha alert !!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat em overigens niet luktquote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef product het volgende:
Ga je nu normaal het gesprek voeren? vraagt degene die heleemaal verstrikt raakt door zijn eigen gedraai en zelfs heeele lange denkpauzes in moet lassen om AMANDA!!! om te lullen
eigenlijk is amanda gewoon nog te jong voor dit spel, op een gegeven moment zal door iedereen dubbelspel worden gespeeld, zal ze niets van begrijpenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee ze snapt er niks van. Brian wil alleen haar laten begrijpen dat hij geen nee gelijk kon zeggen want speltactisch stelt hij zich ermee afhankelijk en zwak. Maar dat is te veel voor haar te begrijpen.
Dit snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft net van iemand, die hij hoog heeft zitten dat diegene SHE haat????
Dan heb jij afgelopen week het 'flikker'-gedoe gemist en het Dierenbescherming-debacle. Wat een smerig achterlijk verwaand onderkruipsel, dat denkt door het hebben van een paar silcionenzakken gelijk het recht te hebben op iedereen neer te kijken. Hersenloze gans.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef product het volgende:
Ik had eerst ook een hekel aan Amanda maar ze is niet slecht. Ze is niet slim, daar kan ze niks aan doen...eerlijk is ze wel en achterbaks vind ik haar allerminst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |