Misschien een speciale dubbele uitzending samen met de Jaap en CORA vergadering?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit gesprek verdient een avondvullende uitzending
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik weet waarom je zo denkt. Ik weet dat je niets om mij geeft, dat is nu wel duidelijk".
Brian zucht diep, bang dat zelfs goedmaaksex niet meer helpt........
Dat maakt ook niet uit, ze verlangt het wel van hem als haar vriend zijndequote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Amanda doet dat ook niet. Ze zweeft van de ene groep naar de andere.
Gelukkig hebben Brian en Amanda volgens haar zelf alleen maar een seksrelatie...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Amanda wil alleen maar horen dat Brian loyaal is........ zo simpel.
Kun je niet heel ff vlak langs hem vliegen ? Veel streamers zullen je dankbaar zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
...als ik een vlieg was bleef ik een eind uit de buurt van Brian !
Dat heeft hij wel voor haar over, daarom stemde hij niet onvoorwaardelijk met de groep mee....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
En ja hoor ... het slachtoffer-model. Brian gooit Amanda voor de voeten dat zij nu goed is met iedereen behalve met hem. En lult zich weer helemaal vast .... Amanda verlangt loyaliteit van Brian en dat heeft hij niet voor haar over want ze hebben 'alleen maar' een seksrelatie.
Eerst even op een hoop stront rondstampen en dan in zijn mond kamikaze!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je niet heel ff vlak langs hem vliegen ? Veel streamers zullen je dankbaar zijn
De kans is groot dat Brian vanavond zelf moet shaken ....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
het komende half uur kan ie dat wel shaken ja....
Zeeeeer mooie woorden, zelf verzonnen of van een tegeltje ?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een dom persoon kan meer vragen dan een slim persoon kan beantwoorden!
normaal gesproken had ie allang een klap uitgedeeld...... 1klap zegt meer dan 1000 woordenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Brian kan zich er niet uitlullen en geeft het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |