Het lijkt welhaast het script van Nena....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef product het volgende:
Pats pats pats pats....Na een aantal vage zinnen van Brian mept Amanda er even in drie hele duidelijke simpele zinnetjes Brians manco's om zijn oren..Vals, Durft je niet uit te spreken, Vaag, Durft niet voor je mening uit te komen in een groep die allemaal ja zegt..
Ja, was ook het verstandigste om niet nee te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij zei ook geen ja, en dat onder druk van het moment en de groepsdruk omdat hij eerlijk is
Amanda heeft heus wel gezegd: Wie is Marc.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: ik ben niet de enigste die het ziet hoor, de hele wereld ziet het.
Amanda is gekwetst, Brian speelt het spel... tja.
Maar.... Als het over Marc gaat dan weet hij niks concreets te zeggen
Tering ja he ! Die Brian is eg dom !!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef obezzi het volgende:
hahahaha dit is nog erger dan iets uitlegge aan een kleuter hahahaa
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:13 schreef Judah het volgende:
Als Brian met zulke dingen al zoveel moeite heeft, hoe bestelt hij dan z'n brood bij de bakker?
Brian: "Hallo.."
Bakker: "Zegt u het maar.."
Brian: "Laat je me nog uitpraten? Ik probeerde net.."
Bakker: "Sorry..."
Brian: "Laat je me nog uitpraten?"
Bakker: "Sorry meneer, gaat u gang."
Brian: "Dit gaat zo niet, pff..."
Stilte.
Brian: "Ja, doe maar datgene wat u hier 's ochtends in de bakkerij bewerkstelligt.."
Bakker: "Uhhh, jaa.. wit of bruin?"
Brian: "Ja, laat je me nog uitpraten? Dit gaat nergens naar toe."
Als Brian met zulke dingen al zoveel moeite heeft, hoe bestelt hij dan z'n brood bij de bakker?
Stilte.
Brian: "Ja, doe maar datgene wat u hier 's ochtends in de bakkerij bewerkstelligt.."
Stilte.
amandel is de domme maar is ook gefrustreerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Vergeet niet dat Domheid een grote kracht kan zijn.
En het zorgt voor ontzettend veel frustratie bij slimme mensen
Hij zat in zijn achterhoofd zich zoals hij zich uitspreekt uit te spreken...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef patist het volgende:
ik heb je niet gehoord wat zei je?
MIJN GOD
oh ja.... logischquote:Op donderdag 12 april 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat in zijn achterhoofd zich zoals hij zich uitspreekt uit te spreken...
Het lukt hem niet om het amanda duidelijk te maken, daarom denk hij goed na en doet goed zijn best om rustig te blijven.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt niet in zijn achterhoofd uit wat er voor hem speelt
Hij zegt het hoe hij het zegt...
Begrijpen jullie het nu eindelijk, verdomme?
Dat zei ik toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lukt hem niet om het amanda duidelijk te maken, daarom denk hij goed na en doet goed zijn best om rustig te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |