Hoe weet ik dan wat de idieale mengverhouding is? Heb jij een bepaald aantal cl aan olie dat jij op 1 tank erin gooit?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.minibike-forum.nl/viewforum.php?f=39&sid=09ab32d4e015d18da7bb7eeee268e821 staan meerdere circuits, niet alle, maar dan heb je een klein beeld ervan
Qua onderhoud kost het bijna niks (vind ik dan) nieuwe carb = 35 euro, nieuwe koppeling = 30 euro nieuwe cillinder = 70 euro. Dit zijn maar een paar voorbeeld prijzen maar prijzen zijn naar mijn mening erg laag...je kan het zo duur maken als je wil maar dat is zonde om het op zo'n bike te doen om daar de duurste van duurste dingen onder te zetten.....
Brandstof is gewoon euro95 met wat motorolie gemend, gaat ongeveer 3 liter in en daar rij ik 1 dag 3 uur lang mee minimaal
Top ligt op ongeveer 80/85
Foto's ga ik morgen even maken en dan zal ik ze versturen
Tis niet bepaald zonde ofzo maar deze minibike is niet de top of de top (quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan wat de idieale mengverhouding is? Heb jij een bepaald aantal cl aan olie dat jij op 1 tank erin gooit?
Waarom is het zonde om onder z'n bike dure onderdelen te zetten?
En hoevaak gebeurd het dat je een nieuwe cab, koppeling en cilinder moet kopen?
Hijs is perfect in orde, geen mankementen maar ik bedoel: je hebt de laagste bagger kwaliteit van de minibikes en dat zijn de chinese bike met nieuwwaardes vanaf 100 euroquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat is er niet op en top aan deze minibike??
Ik kom op deze vraag omdat je boven in de op meld: 100% in orde, klaar om direct het circuit op te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |