Nee schat dan ging ze naakt in de sauna zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef kissa het volgende:
Als mijn tieten en mijn buik gedaan zijn ga ik naar huis. Beloofd (Staas)![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat doe ik dan best goed. Nee, ik wil het best spannend voor je maken. En ik heb een zuidelijk temperament. Ben wel passioneel en ook betrokken, maar deze woede heb ik gelukkig niet.(geen para brother en mezelf slaan of dat soort dingen)
uiteindelijk zit ik hier toch alleen maar met een zak M&M's
toch heb ik hier een heleboel weken geleden wel eens zitten schuimbekken. Maar zelfs dat was weg bij het uitzetten van de streams
Op de wc bedoelt hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap: ... vandaag een slechte dag. Morgen weer knallen ...
... wéér knallen ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is die arrogante kutkok voorgoed weg ? Mooi![]()
Laat me raden...jouw voornaam begint met een N en eindigt met ettyquote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMO![]()
HAHAHAH of ie daar ooit in zal trappen.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
Ik heb begrepen dat Nicolaas op de hoogte is gebracht van het Jaap+Brian-plan?
Dan moeten Natasia+Nicolaas dat gewoon door laten gaan, en dan dinsdag of zo tegen Brian zeggen "die LUL naait je waar je bij staat! Hij loopt ECHT over naar SHE"
Oeh, de politie had al voor de deur gestaan hoor, als het aan Eric lagquote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
kan dat gediscrimineer en gegeneraliseer wat minder!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
[afbeelding]
Ja en daarna jij want dat is inmiddels wel bekend van mannen die extreem reageren op homo'squote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |