quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian pakt de sleutel van de kast in de gameroom. Een ideale plaats om te verstoppen en gaan zitten afluisteren als 'de vijand' in de gameroom gaat vergaderen........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je niet![]()
Klopt, op een onverwachte situatie anticiperenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
brian; soms komt er een moment.. kijk me aan dit is belangrijk...soms komt er een moment dat er iets wordt gezegd wat je nog niet naar mij hebt uitgesproken!
omfg, wat is het toch een Kneus met een hoofdletter. Vergis je niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
brian; soms komt er een moment.. kijk me aan dit is belangrijk...soms komt er een moment dat er iets wordt gezegd wat je nog niet naar mij hebt uitgesproken!
ongelooflijk toch!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
omfg, wat is het toch een Kneus met een hoofdletter. Vergis je niet.
Brian is niet slim, hij is scam en... it takes one to recognize onequote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je niet![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Is die arrogante kutkok voorgoed weg ? Mooi![]()
Dat doe ik dan best goed. Nee, ik wil het best spannend voor je maken. En ik heb een zuidelijk temperament. Ben wel passioneel en ook betrokken, maar deze woede heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lieve wind je niet zo op... Ik heb het idee dat je elke avond met een van woede knalrode kop achter de computer zit.
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMOquote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian is niet slim, hij is scam en... it takes one to recognize one![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |