Ik vond eric ook erg gemakkelijk geloven wat jaap zei. Jaap weet denk ik niet wat hij er precies mee moetquote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Eric gelooft Jaap men wat dom![]()
![]()
Sil gelooft het niet.![]()
Tss en wie weet waar ze hem normaliter heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En meteen komt ze in beeld, met die kuthond tussen d'r neptieten![]()
Los van Huub zelfs.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric praat met Sylvia. Het lijkt erop dat hij een eigen dubbelspel gaat opzetten, los van de plannen van Japio.
[afbeelding]
Tja, ik heb ook wel eens gehoord van de bijnaam van dit ras hondjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tss en wie weet waar ze hem normaliter heeft![]()
Mijn gevoel is meer dat Eric niet goed kan verdragen dat Huub de 'virtuele chef' is in SHEquote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Los van Huub zelfs.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat Huub te loslippig zal zijn.
In ieder geval is dit een bonding-momentje van Eric en Sylvia, die ze nodig hebben voor hun gevoel van zekerheid dat ze elkaar backuppen
Huub is ook te loslippig.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Los van Huub zelfs.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat Huub te loslippig zal zijn.
In ieder geval is dit een bonding-momentje van Eric en Sylvia, die ze nodig hebben voor hun gevoel van zekerheid dat ze elkaar backuppen
Als speelster in het DGK-spel is Sylvia niet te onderschatten.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
Damn, Sil scored weer wat punten bij mij...
zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel is meer dat Eric niet goed kan verdragen dat Huub de 'virtuele chef' is in SHE
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van Brian met zijn complot theorieën![]()
![]()
Shit! Is Brian er nu al achter?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJ
Brian is slim, hij weet exact welke troeven hij in handen heeft, vergis je nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval zit ie niet ver van de waarheid...Nico speelt inderdaad een spelletje met BANJ
Leuke cap .... vond het wel wat en deed een poging. Mijn hond zit nu met d'r poot naar haar voorhoofd te wijzen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie zou nou niet voor hondje willen spelen
En alleen maar mooi dat Brain dat inziet. Nu ziet hij helemaal achter elke boom een vijand. En nou is een van die vijanden nog een aantrekkelijke man ook nog, waar hij vast heel spannend over gaat dromen...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
droom je al van mevr Flens of nog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Lieve het volgende:
Het is toch de grootste onzin ter wereld die BANJ eruit kraamt als er iemand bij SHE weg moet?
Dat is onlogisch en daardoor niet reeel.
Als RatB niemand loslaat en Para Brother blijft die zichzelf mept dan lijkt het me de allereerste die weg MOET.
Zeker als ik op tv zag hoe hij het shirt van Huub openscheurt en hem FYSIEK aanvalt.
Maar we hebben mevrouw Flens. De volkomen in discrediet gebrachte arbeidskracht die het programma dagelijks verkracht door de lowlife Brian niet wil lozen!
Lieve wind je niet zo op... Ik heb het idee dat je elke avond met een van woede knalrode kop achter de computer zit.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Lieve het volgende:
Het is toch de grootste onzin ter wereld die BANJ eruit kraamt als er iemand bij SHE weg moet?
Dat is onlogisch en daardoor niet reeel.
Als RatB niemand loslaat en Para Brother blijft die zichzelf mept dan lijkt het me de allereerste die weg MOET.
Zeker als ik op tv zag hoe hij het shirt van Huub openscheurt en hem FYSIEK aanvalt.
Maar we hebben mevrouw Flens. De volkomen in discrediet gebrachte arbeidskracht die het programma dagelijks verkracht door de lowlife Brian niet wil lozen!
De geniale dichter. Hij weet alleen maar hoe hij bepaalde gaatjes kan dichten..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef 2live het volgende:
brian heeft het weer over afluisteren; hun doen het, part of the game...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |