Slim, nee... hij is vooral téring-para, en dat helpt hem in deze fase wèl door het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind hem be-hoor-lijk slim, ondanks dat mensen hem op zijn talige incompetentie aanvallen, wat toch deels buiten slimheid staat IMO![]()
Lat die kast maar dicht, het braajen kotsteiltje zit nu vol.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lat die kast maar dicht, het braajen kotsteiltje zit nu vol.![]()
Ben ff plat![]()
![]()
Flikker eens op, het woord flikker is speciaal voor Brain uitgevonden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef RSie het volgende:
[..]
kan dat gediscrimineer en gegeneraliseer wat minder!
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .... Huub staat een borst van Amanda te aaien in plaats van het hondje !!!
Zeg, ik dacht dat jij een probleem met Huub hadquote:Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Flikker eens op, het woord flikker is speciaal voor Brain uitgevonden.![]()
dat ze amanda eruit willen gaan stemmenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef Bridale het volgende:
Wat zei huub nou net? Wat weet die van Amanda?
Kijk Nettie, je dochter! De oneerlijke criminele flikker! ( oh, wat zeg ik nou? Ach, ik bedoel niet de leuke eerlijke homofielen! Alleen deze flikker!)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Een vieze flikker, met een flikkerdasje én een flikkerarmband. Joehoe Braaajen, kom eens uit die kast!
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft wel mooie kleren
Als ik als homo benaderd zou worden door zo'n creepy nicht als Brain, zou ik spontaan hetero worden!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en daarna jij want dat is inmiddels wel bekend van mannen die extreem reageren op homo's![]()
Ik vind het idd wel stylish. Hij kan het wel hebben hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft wel mooie kleren
Nou met zo'n rug als hij heeft, was het meer knallen voor diegene die hem heeft geharst .quote:Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De man zal toch zeker niet denken dat het harsen van zijn rug een soort van knallen was eh?
Niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij een probleem met Huub had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |