jaaaa, op een pootjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef Adelante het volgende:
Karel
vooral die ninja-karate-move als ie naar buiten gaat
Heuy, waar blijft dat Ninatopic?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef Judeljuud het volgende:
Awwww!!![]()
Zo lief ook dat ze gewoon over elkaar heen liggen te slapen...
Nou, speciaal voor jou heb ik dan toch maar een topic aangemaakt. Ik voelde me ook erg bezwaard steeds maar vragen te stellen in jouw en Locician's topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, waar blijft dat Ninatopic?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is ook een dondersteen. Hij geeft Stuit een zetje van datzelfde stoepje af en neemt vervolgens zelf het loopplankje en gaat Stuit gewoon staan uitmiauwen![]()
ja, totdat ie er zat van heeft en ineens zijn kleine klauwen in je zetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa, op een pootje![]()
Daar moet ook wel iets leuks uit te soepen zijn.
Karel is trouwens zoooo lief. Dan gaat ie op de bank zitten als een grote kat.
Laat zich tegen je aan vallen. en kijkt dan omhoog met zo'n smeltblik.![]()
dat is dan wel weer humor, vooral ook omdat je al aangeeft dat stuit niet de snelste is, dus die heeft het niet eens door danquote:Het is ook een dondersteen. Hij geeft Stuit een zetje van datzelfde stoepje af en neemt vervolgens zelf het loopplankje en gaat Stuit gewoon staan uitmiauwen![]()
quote:
Teveel gewoon. Ben net de pics aan het uploadenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef kauwkikker het volgende:
en? zijn er nog kodak-momenten geweest?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef SnowCockroach het volgende:
Aaah.![]()
Blijft 'ie ook gewoon Stuitje heten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |