abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48357700
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 19:56:46 #52
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48357746
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
Ja, van nu net. Even uploaden
*vast in vriezer gaat zitten om zo niet weer weg te smelten
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48358497
pi_48359029
Het blijft leuk om hier eens af en toe naar de foto's te komen spieken.
Dat is eens wat anders...
  zondag 15 april 2007 @ 21:38:17 #55
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_48361496
Oe, wat groeien ze alweer snel.
Binnen de kortste keren klimmen ze lekker in je broekspijpen
Moet je alleen niet net zoals vandaag een korte katoenen broek aan hebben
Pimp my Daf!
pi_48362295
Ze mogen nu echt het predikaat "Koddig" hebben. Met de grote K.
Alleen is dat oogprobleempje blijkbaar besmettelijk. Eerst had alleen Mudhle het. Daarna had Kayleigh er ook last van en nu Karel ook, terwijl het met kleine Kay al beter gaat. Alleen Stuit heeft tot nu toe nergens last van gehad. Ik ben blij dat ik die zalf heb. Het ziet er wat rottig en smurrie-achtig uit maar het helpt wel.

Kats zitten is leuk.

Kay zoals altijd aan de wandel. De kleinste en nog steeds meest actieve van het stel

Stuitje, het cheetahhoofd. Hij heeft een cheetahkopje. En knuffelig.

Karel met prutoogje vol zalf

Mudhle mieuwt heel wat af. Vooral als ze aan de wandel gaat. Die doet niets stil. Ze lijkt ECHT op mij.
Ook al met oog vol zalf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48362369
OMG

ik wil ze

zo liev
  zondag 15 april 2007 @ 22:12:49 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48362780
Waarom kijken kittens altijd zo onmogelijk scheel?

Wel zielig, van die oogjes Hopelijk blijven ze elkaar niet steeds aansteken.

Kan je niet die mieuw-geluidjes opnemen of zo?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48362937
aaahhh, ow, en Kay zegt niet meer alleen mieuw maar nu vooral heel erg veel prrrrrieuw
Een uitbreiding van de vocabulaire.

Die oogjes, gaat wel over. Toen mams een klein kitje was had ze het ook. Is ook over gegaan. Ik blijf het gewoon iedere dag een of twee keer behandelen met gekookt water en watjes en dan de zalf.
Verschoon iedere 3 dagen de lappen in de doos. meer kan ik nu niet doen. En na gebruik van de zalf zijn de oogjes wel open.

@wonderer, ze kunnen nog niet helemaal goed focussen. Daarom kijken ze scheel.
Vind dat wel cute eigenlijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48372879
Ooo, wat zijn ze toch schattig Ik wil d'r ook ééntje, maar wel één die dan altijd zo klein blijft
vooral die rode vind ik leuk (niets ten koste van de anderen though), komt waarschijnlijk ook wel omdat ie wat weg heeft van een jonge Max (één van de vele katten hier in huis, die t op mijn bank meer naar z'n zin lijkt te hebben dan bij t baasje )

oke, dit is een beetje een TVP omdat ik het (al veel te lang) beloofd had, maar echt een diepzinnige opmerking maken over kattenfoto's kan ik ook niet zo 123..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_48374347
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Mvnl het volgende:
Ooo, wat zijn ze toch schattig Ik wil d'r ook ééntje, maar wel één die dan altijd zo klein blijft
vooral die rode vind ik leuk (niets ten koste van de anderen though), komt waarschijnlijk ook wel omdat ie wat weg heeft van een jonge Max (één van de vele katten hier in huis, die t op mijn bank meer naar z'n zin lijkt te hebben dan bij t baasje )

oke, dit is een beetje een TVP omdat ik het (al veel te lang) beloofd had, maar echt een diepzinnige opmerking maken over kattenfoto's kan ik ook niet zo 123..
En Daar Is ie Dan!!!
Mijn poesjes zijn trouwens enorm diepzinnig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 16 april 2007 @ 11:55:49 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48376650
als dat met die oogjes zo blijft en ze beginnen ook nog te niezen zou ik er toch ff naar laten kijken ben dan wel geen expert maar die kleintjes zijn nogal ontvankelijk voor niesziekte...

verder:
*insert smeltsmilie*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_48378056
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
als dat met die oogjes zo blijft en ze beginnen ook nog te niezen zou ik er toch ff naar laten kijken ben dan wel geen expert maar die kleintjes zijn nogal ontvankelijk voor niesziekte...

verder:
*insert smeltsmilie*
Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.
Dat is pas lang na de tweede enting verdwenen.

Dan zou je denken dat ze die anti-stoffen behoorlijk moeten meekrijgen van Purrr.
Bovendien is de eerste enting pas met 8 of 9 weken. Dat duurt dus nog even. Week of 6 nog. Ik hou het om die reden inderdaad in de gaten.
Ze groeien nog steeds heel goed en zijn heel tevreden en actief. Dat is ook een indicatie.

Maar de gedachte aan niesziekte is wel in me opgekomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 16 april 2007 @ 12:58:37 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48378449
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.
Dat is pas lang na de tweede enting verdwenen.

Dan zou je denken dat ze die anti-stoffen behoorlijk moeten meekrijgen van Purrr.
Bovendien is de eerste enting pas met 8 of 9 weken. Dat duurt dus nog even. Week of 6 nog. Ik hou het om die reden inderdaad in de gaten.
Ze groeien nog steeds heel goed en zijn heel tevreden en actief. Dat is ook een indicatie.

Maar de gedachte aan niesziekte is wel in me opgekomen
als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 13:00:01 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48378513
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.
Echt waar

Dat zou wel heel sneu zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48379565
Juist als draagster zou ze antistoffen moeten hebben en die juist heel erg moeten meegeven.

En dan nog maak ik me niet teveel zorgen. Ze heeft het gehad en is een mooi en gezond diertje. Dat zal voor haar kitjes ook gaan gelden. Ik doe wat ik kan met steriel water, zalf en unicurazeep (dat laatste voor ons dan) om het niet erger te maken en te verbeteren. Ik zoek verder uit wat kan werken.
Veel meer kan een DA in dit stadium ook niet echt doen, behalve heel erg dure consulten rekenen om me vervolgens het advies te geven dat ik nu zelf al lang aan het volgen ben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48380660
Stuitje is m'n lieveling....wat vind ik die mooi!
Die oogjes....ik denk ook niet dat je veel meer kunt doen. Volgens mij komt dit zeer regelmatig voor bij kittens. Als het met zalf vanzelf weer goedkomt, gewoon zo door blijven gaan dan. En ja, zelf je handen ook goed wassen zoals je zelf al aangeeft...het komt wel goed!
  maandag 16 april 2007 @ 14:11:13 #68
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48380781
Natuurlijk komt het goed! Ik heb er zelf ook mee te maken gehad met kittens, gewoon blijven doen wat je aan het doen bent
pi_48381628
Stuitje is ook zooooo lief van karakter. Heel erg knuffelig. Tegelijk de meest bescheiden kat van het hele stel. En ondanks die bescheidenheid heeft ie echt zoveel uitstraling dat je hem niet over het hoofd kunt zien.
Karel lijkt zijn felle kleurtje en knuffelige plompe uiterlijk te compenseren door de minst aanhalige te zijn. Het is echt een laat mij maar katje. Een aai is heel okay maar laat me maar lekker liggen en prutsen.
Kay is de meest speelse en lijkt qua karakter het meest op Purrr als kitten met haar prrrrt-taaltje.
Mudhle is gewoon heel apart. om te zien en ook van karakter. Ze is de luidruchtiste en geeft kopjes, gaat er ook echt al voor zitten en duwt dan haar hele kopje in je hand. Ze ziet er ook uit alsof ze permamnent met haar pootje in het stopcontact zit.

Ze zijn allemaal bijzonder als zichzelf. Mijn oudere katten ook. Drie van hen kreeg ik als volwassen dier. En die hebben ook allemaal echt een heel typisch eigen karakter. Hun eigen manieren en aanpak. Dat ze dat ook al zo jong hebben is leuk om te observeren.

Dat is gewoon een tic van me. ik observeer dieren graag in hun bezigheden en daardoor begrijp ik ze ook vaak wel en is de communicatie vrij makkelijk.

Straks meer pics. Eerst maar eens gaan werken. Vanavond upload ik de vooraad van vandaag wel weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48386690
Voor de Stuitje fans onder ons. Hij is extra bijzonder. Hij is half kat en half spiderman

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 17:49:03 #71
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48387024
Karel kan anders ook aardig tegen het plafond kleven zo te zien
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48388010
pi_48399197
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
Karel kan anders ook aardig tegen het plafond kleven zo te zien
Deed ie niet zelf. Is ie te lui voor. Hij werd stiekem met een achterpootje door de Stoere Stuit tegen het plafond aangedrukt. Stuit wilde zien of ie Karel tot wat actie kon bewegen. helaas, verspilde moeite. Karel stortte slapend naar beneden en is daar gewoon doorgeslapen. Ik denk dat er in die onderste tepel waar Karel meestal aan ligt een whiskyklier zit die Purrr 's nachts stilletjes uit een van mijn flessen aanvult.
Eigenlijk zou Karel dan ook geen streep maar een ruit moeten hebben. dat rooie past dan wel weer. En hij zou eigenlijk geen Karel maar Tuarleigh Ruadh moeten heten. (Goed Gaelic voor Rooie Karel)

[ Bericht 0% gewijzigd door nokwanda op 16-04-2007 23:00:07 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48399563
Lekker samen spelen of pogingen doen om te spelen. Oefenen met lopen

Even om te laten zien dat Karel gewoon overal doorheen slaapt

Kay als modelletje. Dat doet ze graag. Die straalt nou echt vrolijk vertrouwen uit.

En Creepy aunty Chippy kwam vandaag ook maar eens even in de doos vloeken.
Je zou er bijna Father Damien voor gaan roepen

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48417348
Ach kijk nou! Nokwanda wat leuk, wat lief!
Zie je nou wel dat ze zwanger was

toppie gefeliciteerd nog!
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')