*vast in vriezer gaat zitten om zo niet weer weg te smeltenquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
Ja, van nu net. Even uploaden
quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Mvnl het volgende:
Ooo, wat zijn ze toch schattigIk wil d'r ook ééntje, maar wel één die dan altijd zo klein blijft
![]()
vooral die rode vind ik leuk (niets ten koste van de anderen though), komt waarschijnlijk ook wel omdat ie wat weg heeft van een jonge Max (één van de vele katten hier in huis, die t op mijn bank meer naar z'n zin lijkt te hebben dan bij t baasje)
oke, dit is een beetje een TVP omdat ik het (al veel te lang) beloofd had, maar echt een diepzinnige opmerking maken over kattenfoto's kan ik ook niet zo 123..
Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
als dat met die oogjes zo blijft en ze beginnen ook nog te niezen zou ik er toch ff naar laten kijkenben dan wel geen expert maar die kleintjes zijn nogal ontvankelijk voor niesziekte...
verder:
*insert smeltsmilie*![]()
als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.quote:Op maandag 16 april 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook dat had Purrr toen ik haar kreeg terwijl ze al wel voor het eerst was ingeent.
Dat is pas lang na de tweede enting verdwenen.
Dan zou je denken dat ze die anti-stoffen behoorlijk moeten meekrijgen van Purrr.
Bovendien is de eerste enting pas met 8 of 9 weken. Dat duurt dus nog even. Week of 6 nog. Ik hou het om die reden inderdaad in de gaten.
Ze groeien nog steeds heel goed en zijn heel tevreden en actief. Dat is ook een indicatie.
Maar de gedachte aan niesziekte is wel in me opgekomen
Echt waarquote:Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als Purr het ooit heeft gehad blijft ze draagster heb ik me laten vertellen. Ook al is ze nu ingeent.
Deed ie niet zelf. Is ie te lui voor. Hij werd stiekem met een achterpootje door de Stoere Stuit tegen het plafond aangedrukt. Stuit wilde zien of ie Karel tot wat actie kon bewegen. helaas, verspilde moeite. Karel stortte slapend naar beneden en is daar gewoon doorgeslapen. Ik denk dat er in die onderste tepel waar Karel meestal aan ligt een whiskyklier zit die Purrr 's nachts stilletjes uit een van mijn flessen aanvult.quote:Op maandag 16 april 2007 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
Karel kan anders ook aardig tegen het plafond kleven zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |